• پیام نایب‌رئیس هیأت‌مدیره به مناسبت سال‌روز ارتحال امام خمینی(ره)

      پیام نایب‌رئیس هیأت‌مدیره به مناسبت سال‌روز ارتحال امام خمینی(ره)

      عبداله سلطانی ثانی نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا با صدور پیامی، سال‌روز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد را تسلیت گفت.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام وی به شرح زیر است:

      امام خمینی (ره) شخصیت منحصر به فردی بود که با قدرت ایمان و توکل و با حمایت و پشتیبانی مردم، ایران عزیز را از وابستگی و سرسپردگی رها کرد و عزت و سربلندی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد. ایشان، عمر با برکت خویش را در راه مبارزه با دین‌ستیزان و مستکبران عالم صرف، و با همراهی مردم غیور ایران حکومت اسلامی برپا کرد. ثمرات ارزشمند نهضت اسلامی امام عظیم الشأن، با گذشت زمان، بیش از پیش برای مردم ایران و جهان روشن شده و ملت‌های آزادی‌خواه در سراسر عالم به تأسی از ملت ایران، برای مبارزه با استکبار به پاخاسته اند.

      15 خرداد نیز از روزهای مهم و سرنوشت سازی است که یادآور حرکت و جنبش مردم دیندار و مظلومی بود که با رهبری امام راحل و با ایثار و از جان گذشتگی، در تاریخ جاودانه شد و افتخار و سربلندی را برای این کشور به ارمغان آورد.

      اینجانب ضمن تسلیت سال‌روز رحلت ملکوتی امام خمینی(ره) و گرامی‌داشت شهدای گران‌قدر ۱۵ خرداد، سربلندی و استقامت در مسیر امام و شهدا را از درگاه الهی خواستارم.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.