• ۲۴ میلیون پوند ارزش بیمه ای تیم ملی ایران در جام جهانی

      بزرگترین شرکت بیمه جهان در گزارش خود درباره ارزش بیمه ای ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی آورده است که ایران به عنوان یکی از تیم های حاضر از خاورمیانه در این رقابت ها، بیمه ای به ارزش ۲۴ میلیون پوند دارد. با این رقم مشخص می شود که هریک از بازیکنان تیم ملی ۱.۱ میلیون پوند ارزش بیمه ای دارند.

      ارزش بیمه ای تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی از طرف بزرگترین بیمه گر جهان 24 میلیون پوند اعلام شد.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از منا اینشورنس ریویو، "لویدز لندن" بزرگترین شرکت بیمه جهان در گزارش خود درباره ارزش بیمه ای 32 تیم حاضر در جام جهانی آورده است که ایران به عنوان یکی از تیم های حاضر از خاورمیانه در این رقابت ها، بیمه ای به ارزش 24 میلیون پوند دارد. با این رقم مشخص می شود که هریک از بازیکنان تیم ملی 1.1 میلیون پوند ارزش بیمه ای دارند.

      در این گزارش که بخشی از آن چند روز پیش منتشر شده، همچنین آمده است که ارزش بیمه ای تیم ملی الجزایر نیز 49.4 میلیون پوند (83.81 میلیون دلار) است و هر بازیکن این تیم 2.1 میلیون پوند ارزش بیمه ای دارند.

      بر اساس این گزارش، ارزش کل بیمه برای کل تیم های حاضر در این رقابت به 6.2 میلیارد پوند بالغ می شود. تیم ملی آلمان گران ترین ارزش بیمه ای را دارد و همچنین گران ترین تیمی است که در این رقابت ها شرکت می کند. این رقم برای آلمان 641.2 میلیون پوند گزارش شده است. پس از آلمان، کشورهای اسپانیا، انگلیس و برزیل قرار دارند. این کشورها تیم های خود را به ترتیب 590.1، 550.1 و 448.3 میلیون پوند بیمه کرده اند.

      لویدز این تحقیق را با همکاری با مرکز تحقیقات اقتصادی و تجاری (CEBR) منتشر کرده است. در این تحقیق تیم ها بر اساس ارزش بیمه ای هر بازیکن طبقه بندی شده اند.  مرکز تحقیقات اقتصادی و تجاری همچنین در این تحقیق از میزان دستمزد بازیکنان و دیگر درآمدهای جانبی فوتبالیست ها استفاده کرده است.

      در این بررسی از مدل های اقتصادی که تخمین می زنند فوتبالیست ها تا زمان بازنشستگی چقدر درآمد خواهند داشت، بهره گرفته شده است. از سوی دیگر، این تحقیق بر اساس اطلاعاتی نوشته شده که در زمان معرفی نهایی 32 تیم منتشر شده است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.