• تجلیل از نمایندگان برتر جشنواره‌های فروش 1402

      تجلیل از نمایندگان برتر جشنواره‌های فروش 1402

      با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران بیمه سینا از برگزیدگان جشنواره فروش سال 1402 تقدیر شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ در این مراسم که با حضور رؤسای شعب و نمایندگان برتر شعب شهید بهشتی، غرب و کرج و همین طور به صورت برخط با نمایندگان برتر سراسر کشور برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری 2 جشنواره در سال جاری در خصوص نتایج آن تبادل نظر شد.

      داود کریمی قائم مقام مدیرعامل بیمه سینا در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت گسترده نمایندگان و شبکه فروش در ایام برگزاری جشنواره فروش، اظهار داشت: در ماههای اخیر برنامه و تمرکز خود را به صورت ویژه به بررسی و حل و فصل مشکلات نمایندگان اختصاص دا‌ده‌ایم و اهتمام شخص مدیرعامل و مدیران ارشد این است که کار نمایندگان به نتیجه برسد.

      وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای تقویت جشنواره‌های فروش در سال آینده افزود: رسیدگی به امور نمایندگان از جمله اولویتهای ما در سال جدید خواهد بود و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا دغدغه نمایندگان را برطرف کنیم.

      در ادامه این نشست، نمایندگان حاضر در جلسه ضمن تقدیر از اقدام بیمه سینا برای برگزاری جشنواره فروش، به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

      در پایان مراسم، از نمایندگان برگزیده حاضر در جلسه مهدی هدایتکار، امیر سبزی خباز، مجید فاضلی، مهدی اکبری و فهیمه زارعی توسط قائم مقام مدیرعامل و معاون فروش و توسعه بازار تقدیر شد.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.