• نقش حیاتی صنعت بیمه در مبارزه با هکرها

      صنعت بیمه برای کاهش خطر سایبری درون هر کشور نقشی حیاتی دارد. به اشتراک گذاشتن اطلاعات و همکاری های جمعیف ایجاد بهترین روشهای عملکرد و مدیریت خطر در این امر مهم هستند.

      موسسه ها و شرکت های مالی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) در حال مبارزه با هکرها و حملات سایبری هستند و این مسئله برای آنان بزرگترین تهدید محسوب می شود.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از منا اینشورنس ریویو، به گفته یکی از مشاوران ارشد موسسه مشاور مالی بین المللی "بوز آلن"، منطقه خاورمیانه هدف اصلی پیچیده ترین حملات سایبری و مبارزات جاسوسی در سال های اخیر بوده است تهدیدهای سایبری اکنون برای سازمان های خصوصی بسیار هشداردهنده تر از تهدیدهای سنتی و عادی هستند زیرا متداول تر و مختلف تر از گذشته ظاهر می شوند.

      "لطفی زاخور" معاون رئیس این موسسه مالی که مسئولیت بخش خدمات مالی را در منطقه منا برعهده دارد، در این باره گفت: تهدیدهای سایبری یکی از اصلی ترین چالش های جدی اقتصادی و امنیت ملی است که ما با آن مواجه هستیم.

      او ادامه داد که برای مقابله با این تهدیدها و مدیریت آنان باید بین بخش تکنولوژی و تحلیل مهارت های ویژه توازنی مناسب برقرار کنیم که مستلزم این کار تحلیل درست داده ها و اطلاعات است.

      علاوه براین کشورهای سراسر جهان وارد حوزه مالکیت هوشمند آنلاین شده اند تا بتوانند قدرت رقابت داشته باشند و از مزایای اقتصادی بهره ببرند. به نظر می رسد آنچه که بیش از همه این کارشناس را آزار داده است روش تبعیض آمیزی است برای جستجو درباره اطلاعات استفاده می شود ، با استفاده از این روشها می توان هرچیزی را برملا کرد از برنامه های تجاری گرفته تا ایمیل های ناخوشایند.

      صنعت بیمه برای کاهش خطر سایبری درون هر کشور نقشی حیاتی دارد. به اشتراک گذاشتن اطلاعات و همکاری های جمعیف ایجاد بهترین روشهای عملکرد و مدیریت خطر در این امر مهم هستند. اغلب اوقات اشتباه در مدیریت خطر بیش از اندازه اهمیت دادن به تجربه و غفلت از ناشناخته است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.