• رییس کل بیمه مرکزی: نمایندگان بیمه باید در مسیر حرفه ای گری حرکت کنند

      بعد از این کسی نمی تواند به صرف ایجاد اشتغال برای خود و از سر بیکاری شغل نمایندگی را انتخاب کند. بلکه نماینده بیمه کسی است که قبلا خود را در این عرصه آزموده و مطمئن است که موفق می شود. این فرد می تواند در شرکت های بیمه جذب شود

      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی ، محمد ابراهیم امین در دومین همایش فصلی شرکت بیمه ایران با اشاره به ضرورت تغییر در آیین نامه مربوط به نمایندگان بیمه ، تصریح کرد:  صنعت بیمه را کسی با اتاق های شیک مدیران و رؤسای شعب نمی شناسد. حداقل ۹۰ درصد مردم با نمایندگان درارتباط هستند و اینها پیشانی صنعت بیمه هستند. ظاهر، برخورد، منش و تسلط به دانش بیمه مواردی است که مفهوم بیمه را در ذهن مردم جامعه بازتاب می دهد. وی افزود: اگر نتوانیم نمایندگان را ساماندهی کنیم، هرگز نخواهیم توانست به حفظ آبرو و اعتماد صنعت بیمه امیدوار باشیم.
      محمد ابراهیم امین خاطرنشان کرد: اگر شرکت بیمه نتواند شبکه فروش خود را نظم بدهد و پالایش کند و با نماینده متخلف برخورد کند، شاهد وضعیت خوبی نخواهیم بود و هزینه های این بی تدبیری را باید افراد خوش نام صنعت بیمه بپردازند.
      رییس کل بیمه مرکزی افزود: اگر یک شرکت برای مجموع نمایندگانش یک نظام و سیستم ارائه نرخ، پرداخت کارمزد و رسیدگی به دعاوی نداشته باشد تبدیل به یک هرج و مرجی می شود که هرکس در هرگوشه سلیقه ای برخورد کند و زمانی که نمایندگان احساس کنند منصفانه و عادلانه برخورد نمی شود به خودشان اجازه می دهند هرکاری بکنند. وی تصریح کرد: برای اداره نمایندگان نیازمند یک سیستم بسیار دقیق و سنجیده به دور از برخوردهای شخصی هستیم.
      امین با تاکید بر ضرورت شفاف سازی و همچنین سلامت کاری و مالی در صنعت بیمه به صراحت گفت: مدیران عامل شرکت های بیمه باید بدانند جای نماینده خلافکار در صنعت بیمه نیست. رییس کل بیمه مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد با تغییر آیین نامه مرتبط با نمایندگان ، تحولی جدی در صنعت بیمه کشور صورت گیرد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.