• مردم هنوز به شرکت های بیمه اعتماد کامل ندارند

      در این تحقیق که بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از 30 کشور مختلف در جهان انجام شده، همچنین آمده است که "اعتماد" همچنان به عنوان یک بحث متداول در صنعت بیمه مطرح می شوند و شرکت ها به راحتی نمی توانند بر آن غلبه کنند.

      طبق یک تحقیق جهانی که شرایط در 30 کشور جهان در آن بررسی شده است، شرکت های بیمه برای جلب اعتماد مردم هنوز راه طولانی را در پیش دارند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، موسسه بین المللی خدمات مالی "ارنست اند یانگ" با انجام یک تحقیق جهانی اعلام کرد که عده ای وسیعی از مشتریان بیمه به شرکت های بیمه اعتمادی در حد متوسط دارند.

      در این تحقیق که بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از 30 کشور مختلف در جهان انجام شده، همچنین آمده است که "اعتماد" همچنان به عنوان یک بحث متداول در صنعت بیمه مطرح می شوند و شرکت ها به راحتی نمی توانند بر آن غلبه کنند.

      این تحقیق همچنان نشان می دهد که در بریتانیا تنها هفت درصد بیمه گذاران به بیمه گرانشان اعتماد کامل دارند که این رقم بسیار پایین تر از میزان اعتمادی است که برای دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا اعلام شده است. نبود اعتماد به صنعت بیمه بریتانیا در حالی شدت گرفته است که صنعت بیمه در این منطقه در حال تجربه تغییرات جدی است و بیمه گران با چالش های جدیدی رو به رو هستند.

      ارنست اند یانگ در ادامه می گوید که بازار بیمه اتومبیل همچنان سودده است و بازار بیمه منازل مسکونی با فاصله نه چندان طولانی از بیمه اتومبیل در فهرست ها قرار می گیرد. این در حالی است که مشتریان به شرکت های پتروشیمی و سازمان های بانکداری بیشتر از بیمه گران اعتماد دارند.

      یکی از دلایل اصلی عدم اعتماد به بیمه گران به گفته این شرکت اروپایی، هزینه هاست. این تحقیق نشان می دهد که 80 درصد از مشتریان در اروپا به ویژه بریتانیا به دلیل افزایش هزینه ها و بالا بودن نرخ ها، شرکت های خود را تغییر داده اند چرا که شرکت های بیمه معمولا به دلایل اصلی افزایش نرخ های خود اشاره نمی کنند و به همین دلیل برخی از آنان غیرقابل اعتماد به نظر می رسند. این مسئله باعث می شود که شهروندان عادی به سراغ بیمه گران جدیدی بروند.

      از سوی دیگر، ارتباط یکی دیگر از عوامل عدم اعتماد به بیمه گران عنوان شده است؛ به عنوان مثال میزان ارتباط شرکت های بیمه در بریتانیا با مردم بسیار پایین گزارش شده است؛ این شرایط، این منطقه را در رده پایین تری حتی نسبت به کشورها در خاورمیانه و آفریقا جای داده است. به طور تقریبی از هر 10 بریتانیایی، سه نفر می گویند که در طول یک سال و نیم گذشته با بیمه گران خود یا تعامل نداشته اند یا ارتباط آنان بسیار محدود بوده است.

      ارنست اند یانگ، (Ernst & Young) شرکت حسابداری بریتانیایی است، که به همراه سه شرکت "دیلویت"، "کی‌پی‌ام‌جی" و "پرایس واتر هاوس" در فهرستی تحت عنوان چهار حسابرس بزرگ در سطح بین ‌المللی شناخته می ‌شوند. این شرکت در ۱۴۰ کشور جهان فعالیت حرفه ‌ای دارد و دفتر مرکزی آن در شهر لندن مستقر است. طبق گزارش ها، خدمات این شرکت حسابرسی، مشاوره مالی و حسابرسی مالیاتی را در برمی گیرد.

      این شرکت ساخته شده از صدها دفتر کوچکتر است. شرکت ‌ها بر اساس مکان جغرافیایی، به صورت زیر تقسیم می‌ شوند: "اروپا، خاورمیانه، هند، آفریقا"، "آمریکای شمالی و جنوبی"، "خاور دور"، "اقیانوسیه" و "ژاپن".

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.