• رئیس پژوهشکده بیمه خبر داد:انجام بیش از 40 طرح پژوهشی بسیار مفید برای صنعت بیمه

      جلسه عمومی کارکنان با رئیس پژوهشکده، روز دوشنبه 26 آبان ماه 93 برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی ،دکتر مهدوی رئیس پژوهشکده بیمه در این نشست با بیان این که طی یک‌سال گذشته، پژوهشکده عملکرد خوبی داشته و کارهای ارزشمندی انجام داده‌است، گفت: طبق دستور رییس کل محترم بیمه مرکزی، پژوهشکده بیش از 40 طرح پژوهشی بسیار مفید برای صنعت بیمه را در حال انجام دارد.
      دکتر غدیر مهدوی با اشاره به این که در دل این طرح‌ها، "نرخنامه مشورتی" کار ارزشمندی بود که در پژوهشکده منتشر شد، ادامه داد: پژوهشکده بیمه کتاب جامع نمایندگان و کارگزاران را در دست چاپ دارد و با چاپ این کتاب نمایندگان نسل بعدی دانش بهتری از بیمه پیدا می کنند.
      دکتر مهدوی در پایان با اشاره به در پیش بودن بیست و یکمین همایش ملی بیمه و توسعه، از کارکنان پژوهشکده خواست امور محوله را با دلسوزی مضاعف و صداقت انجام دهند .
      همچنین در این نشست دکتر دقیقی معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه اعلام کرد تعدادی از پروژه‌های محول شده از سوی بیمه مرکزی تا برگزاری بیست‌ویکمین همایش بیمه و توسعه به اتمام رسیده و چاپ خواهد شد. ایشان تاکید کردندنیروهای پژوهشی با تمام توان سعی در انجام کارها با کیفیت و مطابق استانداردهای تعریف شده را دارند.
      در ادامه، معاون پشتیبانی پژوهشکده بیمه گفت: در سال جاری پژوهشکده بیمه برای اولین بار در نمایشگاه‌های کتاب استانی شرکت کرد که بازخورد بسیار خوبی هم داشته و کلیه کتب منتشر شده در این نمایشگاه ها معرفی گردید.
      علی مطیعی افزود: پژوهشکده بیمه تا کنون در نمایشگاه کتاب استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان و البرز شرکت کرده و حضور در استان‌های فارس و خوزستان نیز پیش‌بینی شده‌است.
      پس از طرح دیدگاههای رییس محترم پژوهشکده ، کارکنان نیز نقطه نظرات خود را در جهت بهینه نمودن تحقق اهداف و ماموریتهای پژوهشکده ارایه نمودند و در ادامه نیز جوایز برندگان مسابقات برگزار شده در ماه مبارک رمضان به برگزیدگان اهدا شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.