• بیمه‌های تکمیلی برای کاهش تعرفه‌های بهداشت و درمان فعال می‌شوند

      پیوندی گفت: توافقاتی با بیمه‌های تکمیلی برای فعال شدن آنها در زمینه کاهش تعرفه‌های بهداشت و درمان در حال انجام است

      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، علی اصغر پیوندی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: طرح تحول سلامت از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و در شهریور و مهر امسال ادامه یافته اکنون به مرحله سوم خود رسیده است با توجه به وسعت پوشش بیمارستانهای دانشگاه شهید بهشتی در شهر تهران و ظیفه سنگینی در زمینه این طرح بر دوش دانشگاه است.

      وی افزود : اطلاع رسانی وسیعی که در زمینه طرح تحول سلامت انجام شده روند خوبی را برای این طرح به وجود آورده است.ممکن است مشکلاتی جزئی پیرامون اجرای طرح ایجاد شده باشد این مشکلات از سر راه برداشته شده است. اجرای مرحله سوم طرح تحول سلامت همان کتاب تعرفه ها است که سیستم htc آن در تمام بیمارستان ها تنظیم شده است، امیدوارم رضایت مندی در بخش دولتی حوزه سلامت ایجاد شود.

      رئیس دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به گله مندی انجمن های مختلف پزشکی در سالهای گذشته از تعرفه های پزشکی مصوب دولت اظهار داشت:وزیر بهداشت به منظور کاهش گله مندی ها از تعرفه های پزشکی دستور به تدوین کتاب تعرفه های پزشکی داد، این کتاب بر اساس کتاب 2004 کالیفرنیا تدوین شد که مورد توافق انجمن های تخصصی و بخش های بالینی است.

      پیوندی تصریح کرد: در ابتدای سال با افزایش قیمت در بخش رادیولوژی و ویزیت پزشکان مواجه بودیم که کاهش تعرفه ها در بخش های جراحی انجام شد. امیدواریم در سال 94 کتاب تعرفه های پزشکی کامل شود و هزینه های بیماران سرپایی را نیز در بر بگیرد.در بخش دولتی به دلیل حمایت دولت و بیمه ها رضایت مندی از تعرفه ها ی اعمال شده دیده می شود.

      وی ادامه داد: توافقاتی با بیمه های تکمیلی در حال انجام است تا این بیمه ها نیز در زمینه کاهش تعرفه های پزشکی فعال شوند و بدین وسیله مردم هیچ گونه اضافه پرداختی در حوزه بهداشت و درمان کشور نداشته باشند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.