• مونیخ ری و ایس بهترین بیمه گران جهان در مواجه با بلایای طبیعی

      این دو شرکت در میان 9 بیمه گر اصلی جهانی رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند. در این فهرست شرکت های جای گرفته اند که در زمینه سرمایه گذاری و تعهدات بیمه ای فعالیت می کنند و در میان آنها بیمه گرانی چون "سوئیس ری" و گروه مالی "هاتفورد" دیده می شود.

      یک شرکت آمریکایی اعلام کرد که دو بیمه گر بزرگ جهان "مونیخ ری" و "ایس" توانسته اند بهترین عملکرد را در مواجه با بلایای طبیعی و تغییرات آب و هوایی ارائه کنند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از بلومبرگ، این دو شرکت در میان 9 بیمه گر اصلی جهانی رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند. در این فهرست شرکت های جای گرفته اند که در زمینه سرمایه گذاری و تعهدات بیمه ای فعالیت می کنند و در میان آنها بیمه گرانی چون "سوئیس ری" و گروه مالی "هاتفورد" دیده می شود.

      "کریس" در گزارش خود آورده است، هشت شرکتی که در این فهرست قرار گرفته اند، عمده فعالیت شان در زمینه بیمه اموال و تلفات است.

      شرکت بیمه اتکایی "مونیخ ری" در نوزدهم آوریل 1880 توسط "کارل تیم" تاسیس شد و دیدگاه او تا به امروز در شکل گیری این شرکت موثر بوده است. این شرکت بیش از 130 سال است که در صنعت بیمه پیشتاز است. حدود پنج هزار شرکت بیمه در سراسر جهان از مشتریان این شرکت آلمانی هستند و مونیخ ری در 150 شرکت جهان حضوری فعال دارد. این شرکت همچنین بیش از 50 بخش تجاری در سراسر جهان دارد. این شرکت آلمانی انواع مختلفی از بیمه اتکایی را تحت پوشش خود دارد و در زمینه بیمه عمر، درمان، دارایی، حمل و نقل، هواپیمایی، فضانوردی، آتش سوزی و مهندسی، خدمات جامعی ارائه می دهد.

      "ایس" نیز که یک شرکت اروپایی است مقرش در زوریخ واقع شده است. این گروه محصولات متعدد بیمه ای را ارائه می دهند که از جمله آنان می توان به بیمه اموال، تصادفات، درمان، بیمه عمر و خدمات بیمه اتکایی اشاره کرد. این شرکت که فعالیت خود را در سال 1985 میلادی آغاز کرده است، اکنون در 53 کشور فعالیت می کند. در سال 2012 میزان دارایی ها ایس 92.5 میلیارد دلار گزارش شده است. این شرکت اروپایی که بیش از 17 هزار کارمند دارد، نزدیک به 21.6 میلیارد دلار حق بیمه ثبت شده را به خود اختصاص داده است.

      در این گزارش آمده است که در سال 2013 میلادی بلایای طبیعی حدود 125 میلیارد دلار خسارت بر جای گذاشته است که 31 میلیارد دلار آن را بیمه گران پوشش داده اند. این در حالی است که انتظار می رود این رقم در آینده افزایش پیدا کند و به همین دلیل شرکت های بزرگ بیمه باید مدیریت ریسک قوی تری داشته باشند.

      سیل، طوفان و دیگر بلایای طبیعی در نیمه نخست سال 2014 میلادی جان بیش از دو هزار و 700 نفر را گرفته و 42 میلیارد دلار خسارت به کل جهان وارد کرده است. در شش ماه نخست سال جاری، حدود 490 فاجعه وابسته به بلایای طبیعی روی داده است و بالاترین خسارت اقتصادی در ایالات متحده آمریکا، آسیا و ‌اروپا بوده است. طبق این گزارش در این مناطق به ترتیب بلایای طبیعی 35، 30 و 30 درصد افزایش یافته است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.