• متخصصان برای بررسی تاثیرات تکنولوژی بر صنعت بیمه گردهم می آیند

      در این نشست دو روزه کارشناسان موضوعات متعددی را به بحث می گذارند که از جمله آنان می توان به چگونگی رقابت در دنیای دیجیتال، نحوه مقابله بیمه گران با پدیده های جدید، لزوم اجرای قوانین جدید و اتخاذ استراتژی های نوین اشاره کرد.

      سومین نشست آسیایی بیمه و تکنولوژی بیستم و بیست و یکم ماه نوامبر در هتل "ماندرین" سنگاپور با حضور متخصصان صنعت بیمه برگزار می شود.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، متخصصان صنعت بیمه و تکنولوژی های نوین یک  بار دیگر در سنگاپور گردهم می آیند تا فرصت ها و اثرات عرصه دیجیتال را بر صنعت بیمه بررسی کنند.

      در این نشست حاضران بر این نکته تاکید خواهند کرد که مدیران اجرایی شرکت های بیمه باید نگاه خود را به تکنولوژی تغییر دهند و رهبران عرصه تکنولوژی نیز باید با گسترش خلاقیت های موثر و ویژه بر عملیات ها و فعالیت های خود شتاب ببخشند.

      صنعت بیمه در حال رسیدن به درک بهتری از اهمیت تکنولوژی است و مدیران این بخش خواهند فهمید که چگونه از این ابزار برای ارتباط و خدمت به مشتریانشان استفاده کنند. در حال حاضر، صنعت بیمه به کندی با تکنولوژی های جدید ارتباط برقرار می کند و بیشتر در تلاش است تا از روش های مدیریتی سنتی برای تعامل بهره بگیرد؛ روش های که برای دهه ها از آنان استفاده شده است. اما از آنجایی که تکنولوژی نقش مهمتری را در زندگی روزمره مشتریان بازی می کند، بیمه گران نیز در حال پذیرش خطرات و تطبیق با این ابزارها هستند.

      عدم تمرکز بر تکنولوژی از سوی دیگر باعث شده بین استعدادها در این صنعت فاصله بیافتد. در حال حاضر افراد فعال کمی در صنعت بیمه وجود دارند که بتوانند با چالش ها تکنولوژیکی مقابله کنند؛ چالش های که بیمه گران به صورت روزمره با آن مواجه می شوند. تحقیقات نشان می دهد که تنها 11 درصد از سازمان های بیمه ای نگران جذب استعدادها هستند و می خواهند متخصصانی را به کار بگیرند که در این زمینه سرآمد باشند. این مسئله ممکن است در آینده مشکل ساز شود و فاصله کنونی را افزایش دهد.

      فرآیند توسعه و پیشرفت تکنولوژی در سال 2014 میلادی باعث شده است که فعالان تجاری با پدیده های نوظهوری مانند رسانه های اجتماعی و تلفن های همراه هوشمند مواجه شوند؛ پدیده ای که نیاز مشتریان را تغییر داده و بازار را با گونه های متفاوتی از محصولات رو به رو کرده است.

      در این نشست دو روزه کارشناسان موضوعات متعددی را به بحث می گذارند که از جمله آنان می توان به چگونگی رقابت در دنیای دیجیتال، نحوه مقابله بیمه گران با پدیده های جدید، لزوم اجرای قوانین جدید و اتخاذ استراتژی های نوین اشاره کرد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.