• کلاهبرداری با بیمه نامه های جعلی

      رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از دستگیری دو کلاهبردار و کشف 32 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد

      رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از دستگیری دو کلاهبردار و کشف 32 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.
      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از خبرگزاری موج، سرهنگ قدرت الله دالوند گفت: در پی گزارش های رسیده مبنی بر اینکه افرادی کلاهبردار در خرم آباد بدون مجوز قانونی مبادرت به بازگشایی دفتر بیمه نموده و جهت اقدامات سودجویانه با ترفند های گوناگون مبالغی را از شهروندان جهت صدور انواع بیمه نامه دریافت و فعالیت گسترده ای در انجام عمل مجرمانه دارند، مراتب در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
      وی افزود: مأموران با تحقیقات گسترده موفق شدند، دو متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را دستگیر و در بازرسی از منازل آنها تعدادی مهر جعلی مربوط به شرکت های بیمه ای کشف کردند.
      دالوند بیان داشت: کلاهبرداران در بازجویی به عمل آمده به 32 فقره کلاهبرداری به این روش به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال اعتراف کرده و با قرار صادره راهی زندان شدند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.