• فدارسیون بیمه عرب، شرکت بیمه تاسیس می کند

      فدارسیون بیمه عمومی عرب منتظر است تا پیشنهاداتی را برای تاسیس شرکت "بیمه عرب" با سرمایه‌ای در حدود ۱۰ میلیارد دلار دریافت کند

       فدارسیون بیمه عمومی عرب (GAIF) از قصد خود برای راه اندازی شرکت بیمه جدیدی در منطقه خبر داد.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، فدارسیون بیمه عمومی عرب منتظر است تا پیشنهاداتی را برای تاسیس شرکت "بیمه عرب" با سرمایه ای در حدود 10 میلیارد دلار دریافت کند.

      به گفته "آلا الظهیری" رئیس اتحادیه بیمه عرب و مدیرکل شرکت بیمه "آمیگ-گیگ"، این پیشنهاد در جلسه فدارسیون در ماه دسامبر به بررسی گذاشته می شود. در این جلسه تمامی زوایای این حرکت و چگونگی عملیاتی شدن این پروژه بررسی می شود.

      او توضیح داد که تاسیس شرکتی جدید جزو وظایف این فدارسیون نیست. این اتحادیه پیشنهاد مطرح شده را بررسی می کند و اگر تایید شد این پروژه به اعضا معرفی می شود تا آنان نیز در پیشبرد آن همکاری کنند.

      الظهیری گفت: در این مسیر ما از تمامی استراتژی ها استفاده خواهیم کرد. همچنین فعالان و همکاران اقتصادی مانند بانک ها، موسسه های مالی، سرمایه گذاران و دیگر شرکت کنندگان در این مسیر با ما هم گام خواهند شد.

      او ادامه داد که برخی از بازیگران عرب مانند شرکت مصری "میسر اینشورنس" با "عرب ری" شرکتی که مقرش در لبنان قرار دارد، در حال حاضر همکاری می کنند و این امر باعث افزایش سرمایه این شرکت شده است که فعالیتش را از سال 1972 میلادی آغاز کرده است.

      الظهیری تاکید کرد: به همین دلیل به دنبال آن هستیم که از این پتانسیل برای توسعه صنعت بیمه در جهان عرب بهره ببریم.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.