• کارگاه آموزشی محاسبه نرخ در قراردادهای اتکایی

      دانشجویان محترم با ارائه مدرک دانشجویی از تخفیف ۷۰ درصدی و پذیرفته شدگان آزمون های صلاحیت حرفه ای انجمن از تخفیف ۵۰% برخوردار می شوند.

      به اطلاع کلیه علاقمندان به مباحث بیمه می رساند، کارگاه آموزشی تخصصی انجمن حرفه ای صنعت بیمه تحت عنوان "محاسبه نرخ در قراردادهای اتکایی غیر نسبی" در روز چهارشنبه مورخ 93/08/07از ساعت 14 الی 18 برگزار می شود.

      به گزارش انجمن حرفه ای صنعت بیمه، این کارگاه آموزشی به مدت 4 ساعت و توسط  جناب آقای لطف ا.. نکویی، مدیرعامل سابق بیمه اتکایی امین و مدرس دانشگاه تدریس خواهد شد و به مباحثی همچون روش های مختلف محاسبه نرخ در قراردادهای اتکائی غیرنسبی شامل قراردادهای اتکائی مازاد خسارت (Excess of loss treaty) و قرارداد اتکائی مازاد خسارت در مدت معین (Stop Loss) خواهد پرداخت.
      علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به بخش سمینارها و کارگاه های آموزشی مراجعه و در صورت تمایل، ثبت نام نمایند. یادآور می شود هزینه شرکت در این کارگاه آموزشی مبلغ 150 هزار تومان می باشد که اعضای رسمی و غیررسمی انجمن حرفه ای صنعت بیمه معاف از پرداخت شهریه می باشند و دانشجویان محترم با ارائه مدرک دانشجویی از تخفیف 70 درصدی و پذیرفته شدگان آزمون های صلاحیت حرفه ای انجمن از تخفیف 50% برخوردار می شوند.

      لازم به ذکر است، در پایان به شرکت کنندگان گواهی‌نامه معتبر از طرف انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه اعطا می‌شود.
      جهت مشاهده راهنمای ثبت نام می توانیدبه سایت کلیک کنید./صنعت بیمه

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.