• بریتانیا و دردسری به نام تقلب در بیمه اتومبیل

      در سال ۲۰۱۳ میلادی، در هر هفته شرکت های بیمه سه هزار و ۵۰۰ پرونده جعلی دریافت کرده اند. این پرونده ها عموما با اطلاعات نادرست، باز و تکمیل شده اند و فرآیند تایید آنان کار بسیار دشواری را طلب می کند

      تقلب در بیمه اتومبیل برای بریتانیا دردسرها و مشکلات بیشماری را به وجود آورده است.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، گزارش های جدید نشان می دهد که تقلب و ارائه ادعاهای جعلی در سراسر بریتانیا رو به افزایش است. به گزارش انجمن بیمه گران بریتانیا، تقلب در بیمه اتومبیل به اولین نگرانی در این صنعت تبدیل شده است و هر روز تقریبا 500 نفر برای دریافت خسارت، در پرونده های خود دروغ می نویسند.

      این گزارش نشان می دهد که در سال 2013 میلادی، در هر هفته شرکت های بیمه سه هزار و  500 پرونده جعلی دریافت کرده اند. این پرونده ها عموما با اطلاعات نادرست، باز و تکمیل شده اند و فرآیند تایید آنان کار بسیار دشواری را طلب می کند.

      همچنین در زمان خرید بیمه نامه ها اطلاعات مهم برای تعیین قیمت اصلی حق بیمه ارائه نمی شود چرا که در صورت ارائه اطلاعات جامع و دقیق، میزان حق بیمه با افزایش چشمگیری مواجه می شود.

      در این گزارش آمده است که تقلب در بیمه اتومبیل در بریتانیا پدیده ای جدیدی نیست و عوامل زیادی از جمله شرایط اقتصادی، هزینه های گزاف تعمیر و نگهداری اتومبیل بر شدت این تقلب ها می افزاید. بسیاری از مشتریان تلاش می کنند تا پول بیشتری را پس انداز کنند و به همین دلیل تصادف های قبلی خود را گزارش نمی کنند تا بتوانند در موقع مناسب خسارت خوبی را دریافت کنند.

      در سال گذشته بیمه گران در بریتانیا حدود 118 هزار و 500 ادعای خسارت دریافت کرده اند که یا دروغ بودند و یا در مقیاس آنان اغراق شده بود. این در حالی است که میزان ارائه خسارت های دروغین در بخش بیمه اموال در قیاس با سال 2012 که به رقم 137 میلیون پوند رسیده بود،‌ کاهش یافته است.

      هزینه زندگی در بریتانیا بالاست؛ به ویژه هزینه غذا و کالاهای مصرفی سبب شده است که این کشور در زمره یکی از پرهزینه ترین کشورهای جهان محسوب شود. همچنین نرخ بهره وری کارگران انگلیسی در میان کشورهای گروه هفت از همه کمتر است. از سوی دیگر، این کشور از لحاظ برخورداری از کودکان بی خانمان و بی بضاعت درصدر سایر کشورهای اروپایی قرار دارد. به طور کلی می توان گفت که 25 درصد جوانان زیر رده سنی 18 سال این کشور در زمره خانواده های کم درآمد و بی بضاعت هستند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.