• بیمه سرطان ابزاری حیاتی برای جوانان جهان

      تحقیقات انجام شده نشان می دهد، جوانانی که به بیماری سرطان مبتلا هستند و همچنین بیمه های مخصوص نیز دارند،‌ بهتر می توانند با این بیماری مبارزه کنند و سلامتی خود را مدیون بیمه ای سرطانی هستند که پیش از این خریداری کرده اند.

       جوانانی که به بیماری سرطان مبتلا هستند و همچنین بیمه های مخصوص نیز دارند،‌ بهتر می توانند با این بیماری مبارزه کنند و سلامتی خود را مدیون بیمه ای سرطانی هستند که پیش از این خریداری کرده اند.

      صنعت بیمه - داشتن بیمه ای مناسب بهترین و قدرتمندترین اسلحه برای مبارزه با بیماری سرطان است.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، طبق آخرین مطالعات انجام شده در موسسه "دانا فاربر" مخصوص سرطان،‌ بیمه های درمانی عموما تمامی انواع سرطان ها را پوشش نمی دهند. برای پوشش این بیماری به چیزی فراتر از بیمه های عمومی نیاز است و باید بیمه نامه های مخصوصی را به طور جداگانه خریداری کرد.

      تحقیقات انجام شده نشان می دهد، جوانانی که به بیماری سرطان مبتلا هستند و همچنین بیمه های مخصوص نیز دارند،‌ بهتر می توانند با این بیماری مبارزه کنند و سلامتی خود را مدیون بیمه ای سرطانی هستند که پیش از این خریداری کرده اند.

      سرطان شایع ‏ترین علت مرگ در افراد زیر 75 سال و دومین عامل مرگ پس از بیماری‏ های قلبی و عروقی در جمعیت بالای 75 سال است. هر ساله بیش از 2 میلیون نفر در ایالات متحده امریکا به سرطان مبتلا می شوند. نکته جالب این است که برخی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی مانند دانمارک، بلژیک و فرانسه سرطان خیزترین کشورهای جهانند. از دیگر کشورها می توان به ایرلند، استرالیا و نیوزیلند اشاره کرد. این افراد به رغم برخوردای از بیمه‏ های درمانی فراگیر، متحمل هزینه‏ های سرسام آوری می‏ شوند، زیرا هزینه‏ های درمان سرطان توسط بیمه‏ نامه های متداول تحت پوشش قرار نمی ‏گیرند. به همین دلیل بیمه سرطان که طی چند سال گذشته طراحی و در برخی کشورها در اختیار مردم قرار گرفته است با استقبال گسترده‏ای روبرو شده ‏است.

      همچنین این تحقیق که میان هزاران بیماران بین 20 تا 40 سال انجام شده، تاکید می کنند، آنانی که تحت پوشش بیمه های خاص هستند، زودتر و سریعتر به درمان های اولیه دسترسی پیدا خواهند کرد. 16 درصد از بیماران تحت پوشش بر این باورند که شانس بیشتری برای شروع درمان های اولیه داشته اند. همچنین 20 درصد از افرادی که مراحل درمانی خود را زودتر آغاز کرده اند، توانسته اند این بیماری را شکست دهند.

      طبق این گزارش،‌ اکثر افراد به دلیل عدم توانای مالی نتوانستند پروسه درمان خود را به وقت آغاز کنند و به همین دلیل جان خود را در کوتاه مدت از دست داده اند. درمان این بیماری در اغلب موارد بسیار پرهزینه است و بدون پوشش های مناسب تامین هزینه ها تاحدی غیرممکن است.

      طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی در سراسر جهان در هر دقیقه سه نفر به دلیل سرطان ریه می ‌میرند، صدها هزار نفر از مردم در روی زمین در حال حاضر سرطان ریه دارند و خیلی‌ها در آینده دچار خواهند شد. سرطان ریه از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان مشکل عمده‌ای که جهان در قرن جاری با آن مواجه است، شناخته شده است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.