• ارائه "بیمه دمای بالا" در چین

      نخستین بیمه گر اموال آنلاین چین، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل دمای بالا در این کشور و برای جبران هزینه های گزاف این پدیده آب و هوایی، برای اولین بار بیمه دمای بالا را از طریق سایت "تائوبائو" بزرگ ‌ترین فروشنده آنلاین چین، ارائه می دهد.

      نخستین بیمه گر آنلاین چین خبر داد که "بیمه دمای بالا" را برای جبران هزینه های اضافی ارائه می کند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از مورنینگ پست، "ژونگ آن" نخستین بیمه گر اموال آنلاین چین، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل دمای بالا در این کشور و برای جبران هزینه های گزاف این پدیده آب و هوایی، برای اولین بار بیمه دمای بالا را از طریق سایت "تائوبائو" بزرگ ‌ترین فروشنده آنلاین چین، ارائه می دهد.

      در بیانیه این شرکت آمده است که در همکاری مشترک شرکت اینترنتی تجاری "علی بابا" با "پینگ آن" بزرگترین بیمه گر این کشور، این شرکت خسارت های بیمه گذاران خود را جبران می کند، به ویژه در روزهای که دمای هوا 37 درجه یا بالاتر باشد. طبق این گزارش، میزان حق بیمه و خسارت ها از شهر به شهر دیگر متفاوت است و این بیمه از 21 ژوئن تا 23 آگوست اعتبار دارد.

      پینگ آن، شرکت هولدینگ خدمات مالی چینی است که در زمینه ارائه انواع خدمات بیمه، بیمه عمر و مدیریت دارایی فعالیت می کند. شرکت پینگ آن در سال ۱۹۸۸ راه ‌اندازی شد و در حال حاضر با مجموع دارایی‌ هایی بالغ بر ۴۶۰ میلیارد دلار، به‌ عنوان بزرگترین شرکت بیمه در جمهوری خلق چین شناخته می ‌شود.

      تحلیلگران بر این باورند که ارائه بیمه نامه ای منطبق با دمای هوا با توجه به تاریخچه آب و هوایی چین بسیار دشوار است. اکنون اینطور به نظر می رسد که چین در تابستان جاری هوای بسیار گرمی را تجربه کند.

      اما آمارهای ارائه شده از سوی تائوبائو نشان می دهد که در روز نخست فروش این بیمه نامه، 20 هزار عدد فروخته شده است.

      سایت تائوبائو که بخشی از گروه علی بابا است، موتورهای جست‌وجو بسیاری را راه اندازی کرده است. تحلیل گران می‌ گویند که راه اندازی موتورهای جست‌وجو جدید به معنی تقویت جایگاه این شرکت به عنوان بزرگ ‌ترین فروشنده آنلاین و سایت حراجی در چین است.

      گزارش های منتشر شده از چین نشان می دهد که بیمه گران در این کشور به شدت خواهان ورود به فضای مجازی هستند. شرکت ژونگ آن که در زمینه فروش بیمه اموال به صورت آنلاین فعالیت می کند و شرکت بیمه "پینگ آن" جزو نخستین شرکت های بودند که به این حوزه وارد شدند. طبق گزارش های منتشر شده آنان در این زمینه بیش از 1.55 تریلیون ین سرمایه گذاری کرده اند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.