• انجمن حرفه ای صنعت بیمه حامی دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

      یکی از بخش های مهم این کنفرانس، برگزاری جلسات عمومی و کارگاه های آموزشی و همچنین تشکیل پانل های تخصصی صنایع جهت تعامل مدیران و تدوین و تبادل تجارب ارزشمند آنان است.

      انجمن حرفه ای صنعت بیمه حامی دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت شد.

      بر اساس این گزارش، کنفرانس بین‌المللی مدیریت هر ساله با حضور کارشناسان، صاحب‌نظران و مدیران موفق کشور و استقبال گسترده اساتید مدیریت برپا می‌شود.

      این کنفرانس، معتبرترین کنفرانس تخصصی مدیریت در ایران است که هر ساله توسط دانشگاه صنعتی شریف و گروه پژوهشی و صنعتی آریانا و با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، تعدادی از شرکتهای بیمه، انجمن علوم مدیریت و سایر دانشگاه های کشور برگزار می‌شود.

      یکی از بخش های مهم این کنفرانس، برگزاری جلسات عمومی و کارگاه های آموزشی و همچنین تشکیل پانل های تخصصی صنایع جهت تعامل مدیران و تدوین و تبادل تجارب ارزشمند آنان است.

      در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت که آذرماه و دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد به موضوعاتی از قبیل کیفیت، بهره وری و تعالی سازمانی، رهبری و رفتار سازمانی، تولید، فرآیند و عملیات، مدیریت مالی، مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات، مدیریت استراتژیک و رقابت، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه، مدیریت بازار، اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت، حاکمیت سازمانی و مسئولیت اجتماعی و کارآفرینی خواهد پرداخت که در پنل بیمه محورهای قابل ارائه و بحث شامل مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه انسانی، بازاریابی و شبکه فروش در صنعت بیمه، مدیریت هزینه، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در صنعت بیمه، چشم انداز صنعت بیمه، ساختارهای نهادی صنعت بیمه و حاکمیت شرکتی در صنعت بیمه هستند.

      این گزارش می افزاید، بخش علمی- پژوهشی این کنفرانس در آذرماه و در دانشگاه صنعت شریف و بخش علمی- کاربردی آن در دی ماه سال جاری و در سالن همایش های رازی برگزار خواهد شد.  مهلت ارسال مقالات تا 15 تیرماه سال جاری است.


      اطلاعات بیشتر بر روی وب سایت کنفرانس به آدرس www.irimc.com موجود می باشد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.