• رئیس کل بیمه مرکزی ایران در گفت‌و گو با فارس خبرداد:نخستین مجوز بیمه تعاونی در کشور صادر شد

      جواد فرشباف ماهریان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد شرکت بیمه تعاونی از شرکت های تعاونی سهامی عام گفت: اولین مجوز شرکت بیمه تعاونی به صورت سهامی عام صادر شد و شورای عالی بیمه صدور این مجوز را تصویب کرد.
      رئیس کل بیمه مرکزی ایران افزود: این مجوز بیمه تعاونی به مجموعه ای از شرکتهای تعاونی داده شده است که در زمینه امور بیمه گری فعالیت کنند و اولین مجوز بیمه تعاونی در قالب یک شرکت سهامی عام به تصویب شورای عالی بیمه رسید و ابلاغ شد

      جواد فرشباف ماهریان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد شرکت بیمه تعاونی از شرکت‌های تعاونی سهامی عام گفت: اولین مجوز شرکت بیمه تعاونی به صورت سهامی عام صادر شد و شورای عالی بیمه صدور این مجوز را تصویب کرد.
      رئیس کل بیمه مرکزی ایران افزود: این مجوز بیمه تعاونی به مجموعه‌ای از شرکتهای تعاونی داده شده است که در زمینه امور بیمه‌گری فعالیت کنند و اولین مجوز بیمه تعاونی در قالب یک شرکت سهامی عام به تصویب شورای عالی بیمه رسید و ابلاغ شد.
      فرشباف ماهریان در پاسخ به این پرسش که این شرکت کی به مرحله عمل می‌رسد، گفت: باید کادر فنی آن شرکت تشکیل شده و پذیره‌نویسی و تکمیل سرمایه کنند و فناوری‌های اطلاعات در آن مستقر شود.
      رئیس کل بیمه مرکزی ایران در پاسخ به این پرسش که سرمایه اولیه تشکیل شرکت بیمه تعاونی که چه مقدار بوده، گفت: سرمایه نقدی مانند همه شرکتهای بیمه‌ای 28 میلیارد تومان پول نقد و اگر شرکت بخواهد خدمات بیمه اتکایی هم ارائه کند 40 میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز است که باید 60 درصد این مبلغ توسط سهامداران و 40 درصد از طریق پذیره‌نویسی تامین و جذب شود.
      فرشباب ماهریان در پاسخ به این پرسش که سهامداران عمده چه کسانی هستند، گفت: در شرکتهای سهامی عام تعاونی شرکتهای تعاونی دارای سهام خرد و حداکثر 5 درصد هستند و تعداد زیادی از شرکتهای تعاونی سهامدار شرکت بیمه تعاونی سهامی عام هستند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.