• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعب بندرعباس و قشم

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعب بندرعباس و قشم

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه در بازدیدی که روز دوشنبه 10 تیرماه 1398 از شعب بندرعباس و قشم داشتند با کارکنان و نمایندگان این شعب دیدار و گفت‌وگو کردند.

      در ابتدای این نشست صمیمانه، رضا مقدسی‌فرد سرپرست منطقه دو بیمه سینا با ارائه گزارش عملکرد شعب بندرعباس و قشم، سهم از بازار و ضریب خسارت شعب تحت سرپرستی خود را ارائه کردند و سپس اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آتی در این شعب را مورد بررسی قرار دادند.

      دکتر رضا جعفری در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش تحلیلی به بیان عملکرد 100 روزه ابتدای سال جاری شرکت پرداخت و گفت: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بالغ بر 50 درصد رشد فروش داشته‌ایم و امیدوارم این روند با تلاش همکاران در شعب و نمایندگان مطابق برنامه استراتژیک ارائه‌شده با سرعت بیشتری ادامه یابد.

      وی در ادامه افزود: به‌طور کلی در سایر شاخص‌ها نیز شاهد افزایش سهم بیمه سینا در رشته‌های مختلف بوده‌ایم که این روند رو به رشد و بهبودی حاصل‌شده نتیجه همکاری و همدلی میان همه بخش‌های شرکت در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی بوده است و انتظار می‌رود این روند تا پایان سال تداوم یابد و شاهد یهبودی در همه شاخص‌های شرکت باشیم و بتوانیم نظر سهامداران را تأمین نمائیم.

      در پایان این نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.