• توریست ها در کره جنوبی "بیمه رضایت" می شوند

      بر این اساس اگر توریستی در زمان خرید کالایی را گرانتر از قیمت واقعی آن خریداری کند و یا در رستوران و یا هتل هزینه اضافی از وی اخذ شود، این مساله را به یکی از پلیس‌ های گردشگر اطلاع داده و از این طریق، آنها اقدام به اخذ خسارات خواهند کرد

      کره جنوبی با اجرای طرحی سعی در جلب رضایت توریست های دارد که از این کشور بازدید می کنند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از برناما، بر این اساس اگر توریستی در زمان خرید کالایی را گرانتر از قیمت واقعی آن خریداری کند و یا در رستوران و یا هتل هزینه اضافی از وی اخذ شود، این مساله را به یکی از پلیس‌ های گردشگر اطلاع داده و از این طریق، آنها اقدام به اخذ خسارات خواهند کرد.

      مقامان سئول بر این باورند که با اجرای این طرح که در حال حاضر تنها در سئول، پایتخت کره جنوبی اجرا شده و در ماه‌ های آتی در تمامی این کشور اجرایی می شود، رضایت توریست ها از سفر به کره جنوبی بیمه شده و نقش چشمگیری در رشد گردشگران این کشور خواهد داشت.

      در این کشور پس از آنکه میزان شکایت توریست ها به دلیل سرقت وسایل گرانبهایشان مانند تلفن‌ های همراه و دوربین عکاسی و اخذ هزینه‌ های اضافی توسط رستوران ‌داران و رانندگان تاکسی افزایش یافت، پلیس توریست شکل گرفت. این پلیس‌ ها که یونیفورم ویژه‌ای دارند و به زبان‌های انگلیسی، چینی و ژاپنی نیز مسلط هستند، تنها در مقاصد گردشگری شهر سئول مستقرند و وظیفه حفظ امنیت و راهنمایی توریست ها را بر عهده دارند.

      12 میلیون خارجی در سال 2013 از کره‌ جنوبی بازدید کرده بودند و سئول در تلاش است که این رقم را در 2015 به 15 میلیون توریست برساند.  در حال حاضر بیشتر مسافران به کره‌ جنوبی، ‏گردشگران درمانی هستند که به‌ دلیل دوره طولانی اقامت در این کشور، بیشترین میزان ارز را وارد چرخه اقتصادی سئول می ‌کنند‎.

      کره جنوبی برای تبدیل شدن به مقصد نخست و رقابت با دیگر کشورهای آسیایی قصد دارد در آینده‌ نزدیک ‏ پنج شهرک توریست درمانی در پایتخت این کشور راه اندازی کند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.