• پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

      پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر

      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا طی پیامی سالروز ولادت حضرت امام علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام وی به شرح زیر است:


      بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

      سیزدهم رجب سالروز ولادت باسعادت حضرت امام علی(ع) مظهر شجاعت و انسانیت و برترین الگوی انسانیت است. امیرالمومنین(ع) با پرورش نیکوترین فرزندان در مکتب آسمانی اسلام برای همه‌ی مردان جهان نمونه‌ی پدری فداکار و مهربان است، و به همین جهت فرخنده زادروز طلوع اولین اختر تابناک امامت و ولایت، روز گرامی‌داشت مقام والای پدران نیز نام‌گذاری شده است.

      نام علی(ع) همواره تجلی‌بخش مفاهیم بلند انسانی نظیر عدالت و شجاعت و همین‌طور نهایت بندگی و تسلیم در آستان اقدس الهی است. این‌گونه است که امروز هر انسان آزاده‌ای در مقابل نام بلند مولای متقیان ابراز ارادت می‌کند و تا ابد، الگوی مردان عالم خواهد بود و امید است که همه‌ی ما توفیق آن را داشته باشیم رهرو راستین آن حضرت باشیم.

      اینجانب ولادت باسعادت حضرت امام علی(ع)، اولین امام شیعیان را صمیمانه به همه‌ی همکاران گرامی‌ام خصوصاً پدران فداکار در شرکت بیمه سینا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در پناه حضرت امیرالمومنین(ع) روزهای خوشی را در کنار خانواده‌ی ارجمندتان سپری کنید.

      رضا جعفری
      18 اسفندماه 1398


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.