• قدردانی مدیرعامل بیمه سینا از خدمات مدیریت بیمه‌های درمان

      قدردانی مدیرعامل بیمه سینا از خدمات مدیریت بیمه‌های درمان

      مدیرعامل بیمه سینا با حضور در بخش معاونت بیمه‌های اشخاص این شرکت، از زحمات همکاران این معاونت در ارائه مطلوب خدمات به بیمه‌گذاران تقدیر و تشکر کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در این دیدار که از بخش معاونت بیمه‌های اشخاص انجام شد، ضمن تقدیر از زحمات شبانه‌روزی این معاونت و کارکنان مدیریت بیمه‌های درمان خصوصاً در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: فعالیت در واحد درمان با حجم بسیار بالای پرونده‌های خسارتی و رسیدگی و ارزیابی به موقع خسارت‌ها، کاری دشوار و توأم با ایثار و اجر معنوی بوده و این زحمات بر کسی پوشیده نیست.

      وی تسریع در ارائه خدمات پس از فروش بیمه خصوصأ در بخش درمان را از عوامل مهم رضایت‌مندی بیمه‌گذاران دانست و افزود: خوشبختانه در دیدارهای مختلفی که با مجموعه بیمه‌گذاران داشتیم، از نحوه ارائه خدمات ابراز رضایت داشتند و این مسئله، نتیجه تلاش و همت همکاران واحد بیمه‌های درمان است.

      دکتر جعفری افزود: با توجه به خوش‌حسابی بیمه سینا و پرداخت به موقع هزینه‌ها، مراجع درمانی طرف قرارداد نیز تمایل به ادامه همکاری با ما را دارند و بیمه‌گذاران نیز در هنگام مراجعه به آنها به راحتی و بدون پرداخت هزینه، خدمات درمانی موردنیاز را دریافت می‌کنند.

      وی دلیل توفیقات بیمه سینا در فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری و اقبال مردم برای خرید این بیمه‌ها را ایفای به‌موقع تعهدات عنوان کرد و ضمن تقدیر از مدیران بیمه‌های عمر، مرکز تخصصی بیمه‌های زندگی و کارکنان زحمتکش این بخش تصریح کرد: در شرایط فعلی باید تمرکز بیشتری برای توسعه کمی و کیفی این محصول بیمه‌ای انجام شود تا بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سینا در صنعت بیمه پیشگام و پیشتاز باشد.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.