• پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سال‌روز تأسیس بیمه سینا

      پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سال‌روز تأسیس بیمه سینا

      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا در پیامی فرارسیدن سال‌روز تأسیس این شرکت را تبریک گفت.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام وی به شرح زیر است:


      بسمه‌تعالی

      امسال در حالی هفدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا را گرامی می‌داریم که به فضل الهی این شرکت از تلاطمات و فراز و فرود‌های گذشته، فاصله گرفته و به یکی از شرکت‌های مطرح صنعت بیمه تبدیل شده است.

      وصول مطالبات معوق، تسویه بدهی‌های سنواتی، خروج از زیان سنواتی 16 ساله و دستیابی به حاشیه سود مناسب، قرار گرفتن در سطح یک توانگری مالی پس از شش سال، اصلاح ترکیب پرتفوی و توجه ویژه به سرمایه‌گذاری‌ها و نرخ بازده مناسب سرمایه‌گذاری‌ها؛ تنها بخش کوچکی از اقدامات مدیریتی در فصل جدید فعالیت بیمه سینا است.

      برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی سال 1398 و جلب نظر سهامداران عمده و خرد این شرکت در کنار اعلام رضایت مشتریان در سراسر کشور، حامل این پیام است که برنامه‌ریزی راهبردی و اجرای صحیح استراتژی‌های تدوین شده تا چه حد می‌تواند در عملکرد یک بنگاه اقتصادی مفید واقع شود به نحوی که در حال‌حاضر بیمه سینا علاوه بر ارتقاء جایگاه و سطح توانگری به بالاترین سطح صنعت بیمه به عنوان یکی از شرکت‌های ارزنده در بازار سرمایه و نزد فعالان بورس مطرح است.

      در این فرصت، جا دارد ضمن تبریک هفدهمین سالروز تاسیس بیمه سینا به همه همکاران ساعی و گرانقدرم در ستاد، شعب و شبکه فروش، مراتب قدردانی و سپاس خود را از همراهی و حسن‌ظن اعضای محترم هیئت‌مدیره و تلاش بی‌دریغ و ارزشمند شما همکاران عزیز در جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی و رشد و توسعه کیفی فعالیت‌های شرکت ابراز کنم.

      تردیدی نیست که با توکل به پروردگار متعال و همراهی شما عزیزان، شاهد موفقیت‌های روزافزون بیمه سینا در آینده‌ای نه چندان دور خواهیم بود.

      سربلند و پیروز باشید.

      رضا جعفری
      28 آبان‌ماه 1399


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.