• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه شیراز

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه شیراز

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا و هیأت همراه طی بازدید روز یک‌شنبه ششم بهمن‌ماه 1398 از شعبه شیراز با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان فروش این شعبه با اشاره به اهمیت و جایگاه شعبه شیراز در روند فعالیت بیمه سینا، بر لزوم توجه به استراتژی‌های شرکت و اصول حرفه‌ای در روند فعالیت‌ها تأکید کرد.

      مدیرعامل بیمه سینا ضمن قدردانی از تلاش رئیس و کارکنان شعبه شیراز در ماه‌های اخیر گفت: خوشبختانه تغییر و تحولات خوبی در عملکرد این شعبه انجام شده که باید با کمک کارکنان و شبکه فروش ادامه یابد و ستاد نیز با تمام قوا از این اقدامات حمایت خواهد کرد.

      وی رویکرد جدید شرکت را حرکت به سمت به بیمه‌های خرد خصوصاً در بخش بیمه‌های زندگی عنوان کرد و افزود: تنوع در سبد فروش و توجه به ضریب همبستگی محصولات بیمه‌ای از اصولی است که باید حتماً در فروش مدنظر قرار بگیرد.

      ایشان در ادامه عنوان کرد: شاخص اعلام خسارت بیمه سینا در 10 ماهه سال جاری، 60 درصد کاهش یافته و این عدد حکایت از توجه جدی به مدیریت و انتخاب صحیح ریسک دارد.

      وی همچنین از ورود بیمه سینا به قراردادهای بزرگ در رشته‌های خاص نظیر کشتی و هواپیما خبر داد و گفت: در ماه‌های اخیر قراردادهای خوبی در این بخش منعقد شده و در سال آینده نیز طبق برنامه در این رشته‌ها بیشتر فعال خواهیم شد.

      دکتر رضا جعفری در پایان ابراز امیدواری کرد: با رعایت اخلاق حرفه‌ای و در نظر گرفتن استراتژی‌های پنج‌گانه شرکت، ان‌شاء‌الله بتوانیم بیمه سینا را به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه کشور برسانیم.

      لازم به ذکر است، در بخش دیگری از این بازدید، مدیرعامل و معاونان شرکت برق منطقه‌ای شیراز که از بیمه‌گذاران بزرگ بیمه سینا در این استان محسوب می‌شوند، در نشستی با مدیرعامل بیمه سینا ضمن قدردانی و اعلام رضایت از نحوه ارائه خدمات بیمه سینا در شعبه شیراز، به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای ادامه همکاری پرداختند.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.