• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه کرج

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه کرج

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق قائم‌مقام و هیأت همراه طی بازدید از شعبه کرج با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، در این دیدار دکتر رضا جعفری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شعبه و گفت‌وگو با کارکنان، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت این شعبه قرار گرفت.

      در بخش دیگری از این دیدار، دکتر رضا جعفری با حضور در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه کرج ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در این شعبه اظهار کرد: اولین بازدید من از شعب مربوط به شعبه کرج بود و اکنون پس از گذشت 10 ماه، تغییرات مثبت بسیاری در عملکرد شعبه مشاهده می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

      وی با اشاره به لزوم توجه به پرتفوی اقتصادی همراه با حاشیه سود به‌جای پرتفومحوری تصریح کرد: چهارچوب برنامه چهار ساله ما بر مبنای اصول بیمه‌گری استوار است که یکی از مهمترین آنها پرهیز از نرخ‌شکنی و توجه به پرتفوی اقتصادی است.

      ایشان با بیان اینکه با تلاش و همت همکاران توانستیم سهم بیمه سینا از صنعت بیمه را از 1.8 درصد در پایان سال 97 به حدود 2.8 درصد برسانیم و در جمع سه شرکت برتر صنعت بیمه به‌لحاظ سودآوری ناشی از سرمایه‌گذاری قرار بگیریم، افزود: تمرکز بر بیمه‌های زندگی یکی از برنامه‌های اصلی شرکت در دوره جدید است که در همین راستا در حال راه‌اندازی شعب تخصصی بیمه‌های زندگی در کلان‌شهرها هستیم و به‌زودی شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی در استان البرز راه‌اندازی خواهد شد.

      وی در ادامه ضمن برشمردن پنج استراتژی اصلی شرکت گفت: با کمک این استراتژی‌ها توانستیم در سال‌جاری پرتفوی شرکت را با رشد 70 درصدی به یک هزار و 200 میلیارد تومان برسانیم و این عدد ان‌شاءالله با همت و تلاش همکاران تا پایان سال به یک هزار و 400 میلیارد تومان خواهد رسید.

      گفتنی است، در ابتدای این مراسم، رئیس شعبه کرج گزارشی از فعالیت‌های این شعبه در سال جاری به مدیرعامل ارائه کرد.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.