• پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت سال‌روز تأسیس آن

      پیام تبریک مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت سال‌روز تأسیس آن

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا طی پیامی فرارسیدن سال‌روز تأسیس بیمه سینا را تبریک گفت.

      متن پیام وی به شرح زیر است:

      بسمه‌تعالی

      فرارسیدن سال‌روز تأسیس بیمه سینا را به اعضای محترم هیأت‌مدیره، معاونان، مدیران، کارکنان، نمایندگان، سهامداران، بیمه‌گذاران و تمام همراهانی که این شرکت را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های راهبری آن یاری رسانده‌اند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
      اکنون و پس از گذشت حدود هشت ماه از آغار سال جدید، اعلام می‌کنم که در بسیاری از شاخص‌ها به رشد بسیار مطلوب دست یافته‌ایم که این کارنامه درخشان نشان از تعهد، همدلی و خودباوری و نیز تلاش‌ها و کوشش‌های صورت‌گرفته از سوی تک‌تک کارکنان و مدیران بیمه سینا دارد که لازم می‌دانم در این‌جا به‌طور خلاصه به چند مورد آن اشاره کنم:
      ـ تحقق رشد 90 درصدی در تولید حق‌بیمه
      ـ بهبود شاخص نسبت خسارت از 64 درصد سال قبل به 49 درصد
      ـ رشد 159 درصدی درآمدهای سرمایه‌گذاری
      ـ تقویت نقدینگی شرکت به میزان 113 درصد رشد نسبت به مدت مشابه
      وظیفه همه ماست که برای رشد و توسعه بیمه‌ سینا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌‌های راهبردی تدوین‌شده در پیشبرد اهداف سازمانی که همان رضایت‌مندی مشتریان، سهامداران و سایر ذی‌نفعان است، گام‌های مستحکم‌تر و مؤثرتر از گذشته برداریم. در این مسیر دشوار توفیق روزافزون همه شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

      رضا جعفری
      28 آبان‌ماه 1398


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.