• پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سینا در آستانه آغاز سال 1402

      پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سینا در آستانه آغاز سال 1402

      دکتر عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک گفت.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، متن این پیام به شرح زیر است:

      یا مقلب القلـوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

      سال نو دیگر بار از راه می‌رسد و دست عنایت خداوند که از آستین طبیعت برآمده، نویدبخش طراوت و شادابی سرزمین پاکمان ایران می‌شود؛ خداوند منان را شاکرم که در سایه الطاف بی‌پایانش توفیق خدمت‌گزاری به بیمه‌گذاران و همکاران ارجمند بیمه سینا را به من ارزانی داشت.

      با اتکال بر رحمت پروردگار و همت همکاران پرتلاش بیمه سینا کوشش می‌کنیم تا از گردنه‌های صعب‌العبور به سلامت گذر کنیم و با رویکردی واقع‌بینانه در سال پیش رو موفق به تثبیت شرایط، سود‌آوری و تقویت متغیرهای بالندگی شرکت شویم که ان‌شاءالله ذی‌نفعان اصلی (سهامداران، بیمه گذاران،کارکنان) از منافع مستقیم آن بهره‌مند گردند.

      اینک در آغاز بهار 1402 و رویش دوباره طبیعت لازم می‌دانم همراهی صمیمانه بیمه‌گذاران و سهامداران ارجمند بیمه سینا در جای‌جای میهن اسلامی‌مان را سپاس گویم. افتخار دارم در کنار سایر همکاران عزیزم در سال جدید نیز با سرلوحه قرار دادن خلاقیت و نوآوری، خدماتی افزون‌تر از قبل را در اختیار مشتریان ارجمند قرار دهیم. بدون شک با این پشتوانه گران‌سنگ موفقیت‌های آتی دست‌یافتنی‌تر خواهد بود.

      بی‌شک با برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده و همت و تلاش مجدانه‌ای که در تک‌تک همکاران سراغ دارم، بیمه سینا در آینده‌ای نزدیک به جایگاه واقعی خود خواهد رسید و صنعت بیمه بیش‌از گذشته نقش اثرگذار بیمه سینا را احساس خواهد کرد. از درگاه ایزد منان؛ سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای یکایک هموطنان عزیز، بیمه‌گذاران محترم و به ویژه همکاران پرتلاشمان در ستاد، شعب و شبکه فروش مسألت می‌نمایم.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.