• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه آمل

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه آمل

      مدیرعامل بیمه سینا به اتفاق جمعی از مدیران ارشد بیمه سینا در روز چهارشنبه 30 مهرماه 1399 از شعبه آمل بازدید کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در حاشیه بازدید از شعبه آمل و دیدار با همکاران و نمایندگان این شعبه، با بیان اینکه عملکرد شرکت در نیمه نخست سال جاری قابل قبول و امیدوارکننده است، افزود: خوشبختانه فعالیت شعب در سال جاری بیشتر و بهتر شده و آثار آن نیز در گزارشات مشهود است.

      وی در خصوص عملکرد شعبه تازه تاسیس آمل گفت: روند حرکت شعبه با توجه به ظرفیت‌های موجود رو به جلو است و باید در زمینه جذب و توسعه شبکه فروش و آموزش آنها تلاش بیشتری صورت پذیرد.

      دکتر جعفری با تاکید بر لزوم توجه به مبانی بازاریابی در مذاکرات بیان داشت: مسئولان شعب و نمایندگان باید ضمن آگاهی از جزئیات محصولات بیمه‌ای، مشتریان را نسبت به مزایای مختلف آن آگاه کرده و به عنوان مشاوری امین نقش خود را به درستی ایفا کنند تا ضمن جلب اعتماد مشتری، در فروش هم موفق باشند.

      مدیرعامل بیمه سینا ادامه داد: همکاران شعب در زمینه کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارت باید دقت و سرعت را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا در حقوق بیمه‌گذاران و شرکت تضییع نشود.

      وی ضمن ابراز خرسندی از ارتقاء توانگری بیمه سینا به سطح یک بر اساس گزارش اعلامی بیمه مرکزی گفت: در سایه تلاش و کوشش همکاران و هدف‌گذاری دقیق، این موفقیت برای شرکت به دست آمد و قطعا به زودی شاهد آثار مثبت این اتفاق در رشد پرتفوی شرکت و جلب اعتماد بیمه‌گذاران خواهیم بود.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.