• مدیرعامل بیمه سینا از شعبه بجنورد بازدید کرد

      مدیرعامل بیمه سینا از شعبه بجنورد بازدید کرد

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا و هیأت همراه در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه 1399 از شعبه بجنورد بازدید و با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

      دکتر رضا جعفری در حاشیه این بازدید که به منظور برررسی عملکرد شعبه و رسیدگی به مشکلات برگزار شد، در جمع کارکنان و شبکه فروش با اشاره به عملکرد درخشان بیمه سینا در سال گذشته اظهار کرد: تبدیل زیان انباشته چندین ساله به سود و رشد قابل توجه عملکردی حاکی از انتخاب مسیر درست و تلاش بیش از پیش همکاران عزیز است.

      وی با بیان اینکه تصویب و اجرای برنامه استراتژیک پنج‌گانه از مهمترین دلایل موفقیت شرکت در سال 1398 بود، افزود: بنگاه اقتصادی باید با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری فعالیت کند و بر همین اساس ما نیز در سال گذشته و امسال طبق یک برنامه مدون فعالیت‌ها را در پیش گرفته‌ایم و رشد 40 در صدی فروش در یک ماه و نیم ابتدای سال جدید و با وجود مشکلات و تنگناها نتیجه و مؤید همین موضوع است.

      مدیرعامل بیمه سینا در ادامه به نقش مهم و اساسی شعب در تامین رضایت مشتریان اشاره کرد و گفت: بیمه‌گذاران ما در سراسر کشور در حال دریافت خدمات هستند و همکاران شعب باید تمام تلاش خود را برای مشاوره و کمک به حل مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن داشته باشند.

      وی همچنین رشد چشمگیر قیمت سهم بیمه سینا در یک سال گذشته و تقاضای بسیار زیاد برای خرید این سهم را از دیگر نتایج عملکرد مثبت این شرکت دانست و افزود: فعالان بازار سرمایه برای خرید سهم معمولاً به وضعیت صورت‌های مالی و همین‌طور برنامه‌های آتی شرکت‌ها توجه دارند بنابراین مشخص است که عملکرد بیمه سینا مورد توجه قرار گرفته است.

      ایشان تغییر ترکیب پرتفو برای توسعه فروش بیمه‌های زندگی را از برنامه‌های امسال عنوان کرد و افزود: به همین منظور در سال جاری، مراکز تخصصی فروش بیمه‌های زندگی در چند استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

      این گزارش می‌افزاید، مدیرعامل بیمه سینا در این سفر ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به عنوان یکی از بیمه‌گذاران این استان با وی گفت‌وگو کرد. مهندس علیرضا صبوری مدیرعامل توزیع نیروی برق خراسان شمالی در این دیدار با ابراز رضایت از خدمات مطلوب بیمه سینا، با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل بیمه سینا از زحمات و تلاش کارکنان و مدیران این شرکت تشکر و قدردانی کرد.








      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.