• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه آبادان

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه آبادان

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه در بازدیدی که روز دو‌شنبه 15 مهرماه 1398 از شعبه آبادان داشتند با کارکنان و نمایندگان این شعب دیدار و گفت‌وگو کردند.

      در این نشست صمیمانه، رضا سیاحی سرپرست شعبه آبادان با ارائه گزارش عملکرد شعبه مذکور، سهم از بازار و ضریب خسارت شعب تحت سرپرستی خود را ارائه کردند و سپس اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آینده در این شعب را مورد بررسی قرار دادند.

      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد بی‌نظیر شعب و نمایندگان تا نیمه مهرماه سال‌جاری گفت: تولید حق بیمه صادره این شرکت در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بالغ بر 80 درصد رشد داشته و از تولید حق‌بیمه یک‌سال گذشته تجاوز کرده است که این میزان تولید حق‌بیمه نشان‌دهنده همدلی و همراهی بین کلیه مدیران و همکاران در ستاد مرکزی، شعب و نمایندگان فروش در سراسر کشور است.

      ایشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به خلاقیت و نوآوری در طراحی و فروش بیمه‌نامه‌ها به‌عنوان یک راهبرد مهم خاطر نشان کرد: در فضای رقابتی بازار امروز نمی‌توان برای بازاریابی و فروش خدمات بیمه‌ای از روش‌ها و شیوه‌های سنتی انتظار موفقیت داشت، بلکه باید با نوآوری و خلاقیت در زمینه‌های مختلف خدمات بیمه‌ای امکان جذب و تأثیرگذاری بر مشتریان را افزایش داد.

      وی در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شبکه فروش و نمایندگان پرداخت و افرود: در جهت اصلاح ساختار پرتفوی با اعمال مدیریت ریسک در ماه‌های گذشته سهم بیمه‌های درمان و شخص ثالث در سبد پرتفوی این شرکت کاهش چشم‌گیری داشته و انتظار می‌روند تا پایان سال این روند ادامه یابد و ساختار پرتفوی شرکت مطلوب‌تر شود.

      همچنین وی با اشاره به رشد 70 درصدی فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری تا نیمه مهرماه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته عنوان کرد: متأسفانه در زمینه فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در کشور ما فرهنگ‌سازی صورت نگرفته و احساس نیاز واقعی جهت خرید این‌گونه بیمه‌نامه‌ها در مردم ایجاد نشده است. در سال جاری یکی از استراتژی‌های مهم ما در حوزه بازاریابی و تبلیغات، فروش بیمه‌های عمر است و انتظارم از شبکه فروش و نمایندگان این است که نهایت تلاش و همراهی خود را در این زمینه داشته باشند.

      در پایان نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مدیرعامل بیمه سینا ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌رو، اظهار امیدواری کردند که با همدلی و همراهی همه کارکنان شرکت شاهد توسعه و رشد روزافزون بیمه سینا باشیم.

      در حاشیه این بازدید و در جهت بررسی وضعیت چگونگی ارائه خدمات، مدیرعامل بیمه سینا با مدیرعامل و معاون منابع انسانی شرکت فولاد کاوه اروند دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار ضمن دریافت نظرات آن‌ها از نحوه ارائه خدمات درمانی به کارکنان این شرکت، بر بهبود و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان تأکید کرد.

      وی همچنین بازدیدی هم از موکب برپا شده توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مسیر تردد زائرین در مرز شلمچه داشتند و آمادگی شرکت بیمه سینا جهت ارائه هرگونه خدمات به زائرین اربعین حسینی را اعلام نمودند.

      لازم به ذکر است، بیمه سینا در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی و به منظور ایجاد آرامش و امنیت خاطر زائرین عتبات عالیات، برای سه موکب برپا شده توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در مسیر تردد زائرین و جایگاه‌های سیار سوخت اعزامی شرکت نفت بهران در مرزهای شلمچه، مهران و خسروی بیمه‌نامه‌های مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان، بیمه مسئولیت مدنی عمومی و بیمه‌نامه آتش‌سوزی صادر کرده است.


      <


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.