• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعب رشت و چالوس

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعب رشت و چالوس

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه در بازدیدی که روز یک‌شنبه 13 مردادماه 1398 از شعب رشت و چالوس (نمک‌آبرود) داشتند با کارکنان و نمایندگان این شعب دیدار و گفت‌وگو کردند.

      در این نشست، مهدی یحیی‌زاده سرپرست منطقه یک بیمه سینا با ارائه گزارش عملکرد شعب مذکور، سهم از بازار و ضریب خسارت شعب تحت سرپرستی خود را ارائه کردند و سپس اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آینده در این شعب را مورد بررسی قرار دادند.

      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شعب و شبکه فروش و نمایندگان پرداختند و هدف از برگزاری این‌گونه بازدیدها و نشست‌ها را بررسی عملکرد و برنامه‌های شعب و همچنین ایجاد تعامل و همفکری جهت رشد و تعالی هرچه بیشتر شرکت عنوان کردند.

      وی در ادامه با اشاره به تدوین سیاست‌ها، راهبردها و چشم‌اندازهای بیمه سینا در همان ماه ابتدایی امسال گفت: در برنامه استراتژیک و سیاست‌های ارائه‌شده پنج محور اساسی شامل توسعه سرمایه انسانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، استقرار نظام خلاقیت و نوآوری، توسعه بازار و بهبود عملکرد حوزه مالی و سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است.

      همچنین وی در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد بی‌نظیر شعب و نمایندگان در چهار ماه ابتدای سال و ارتقای جایگاه بیمه سینا، از شبکه فروش خواستند که همواره ارائه بهترین خدمات به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

      در پایان نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مدیرعامل بیمه سینا ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌رو، اظهار امیدواری کردند که با همدلی و همراهی همه کارکنان شرکت شاهد توسعه و رشد روزافزون و همه‌جانبه بیمه سینا باشیم.







      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.