• مدیرعامل بیمه سینا از شعبه کرمانشاه بازدید کرد

      مدیرعامل بیمه سینا از شعبه کرمانشاه بازدید کرد

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا و هیأت همراه با سفر به استان کرمانشاه ضمن بازدید از شعبه با چند تن از بیمه‌گذاران بزرگ این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان شعبه کرمانشاه، گزارشی از عملکرد شرکت در هیجده ماه گذشته ارائه و تصریح کرد: با تصویب و اجرای دقیق برنامه استراتژیک، بیمه سینا در پایان سال 98 از زیان انباشته خارج و به سوددهی رسید و در مجمع سال 98 که حدود یک ماه پیش برگزار شد، به سهامداران سود نقدی پرداخت شد.
      مدیرعامل بیمه سینا در ادامه، سرمایه انسانی، فعالیت‌های بیمه‌گری، فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و ذخایر را چهار ستون اصلی فعالیت هر شرکت بیمه دانست و تصریح کرد: برای مدیریت و راهبری صحیح یک بنگاه بیمه‌ای باید چهار رکن فوق را به طور همزمان و در کنار هم مدنظر قرار داد تا عملکرد مطلوب را در پی داشته باشد.
      دکتر جعفری با اشاره به ورود بیمه سینا به بازارهای جدید و سودآور و تاکید بر ترکیب پرتفوی اقتصادی گفت: برای داشتن یک پرتفوی اقتصادی باید به دو اصل تنوع پذیری محصولات بیمه‌ای و ضریب همبستگی رشته‌های بیمه‌ای توجه کرد.
      مدیرعامل بیمه سینا عملکرد شش ماهه نخست امسال را با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا مثبت و روبه‌جلو ارزیابی کرد و افزود: در حالی که متوسط رشد حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در این دوره زمانی منفی بوده، بیمه سینا رشد 25 درصدی در تولید حق بیمه را به ثبت رسانده است.
      وی با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و تسریع در بررسی و پرداخت خسارت‌ها بیان داشت: برنامه‌ریزی برای توزیع عادلانه ریسک بین نمایندگان از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار مدیران شعب قرار بگیرد.
      طبق این گزارش، در ابتدای این جلسه رئیس شعبه کرمانشاه گزارشی از عملکرد شش ماه نخست امسال ارائه کرد و گفت: در نیمه اول امسال 21 میلیارد تومان حق بیمه تولید شده و 10 میلیارد تومان هم خسارت پرداخت شده که نسبت خسارت 51 درصدی را نشان می‌دهد.
      در ادامه نیز هریک از نمایندگان حاضر در فضایی صمیمی به بیان نظرات، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری موارد مطرح شده را صادر کرد.
      دکتر جعفری در بخش دیگری از این سفر، طی بازدید از نیروگاه تولید برق بیستون و شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور با مدیران ارشد آنها به عنوان بیمه‌گذاران بزرگ استانی بیمه سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.
      در این دیدارها ضمن ابراز رضایت از عملکرد بیمه سینا بر تعامل هرچه بیشتر برای رفع نواقص احتمالی و توسعه همکاری‌ها تاکید شد.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.