• امکان حضور آنلاین سهامداران در مجمع عمومی بیمه سینا فراهم شد

      امکان حضور آنلاین سهامداران در مجمع عمومی بیمه سینا فراهم شد

      امکان دسترسی سهامداران حقیقی شرکت بیمه سینا برای حضور آنلاین در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این شرکت در ساعت 10 صبح روز 30 شهریورماه، فراهم شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، با توجه به ابلاغیه شماره 050/440/ب/98 مورخ 1398/12/26 سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها با حضور حد اکثر 15 شخص حقیقی و حقوقی، امکان مشاهده مستقیم جلسه مجمع برای سهامداران محترم به صورت زنده از طریق لینک فراهم شده است.

      بر اساس این گزارش، سهامداران با وارد کردن کد ملی و کد بورسی خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور، می‌توانند برای حضور در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت بیمه سینا که ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 شهریورماه، به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اقدام کنند.

      گفتنی است دستور جلسه این مجمع شامل، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و حسابرس، بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸، انتخاب اکچوئر رسمی و علی‌البدل، تعیین حسابرس و بازرس قانونی، روزنامه کثیرالانتشار، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود، تعیین حق حضور اعضاء غیر موظف هیئت مدیره و پاداش اعضای هیئت مدیره و سایر مواردی است که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

      لینک ورود : https://majma.stream1.ir/sinainsurance



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.