• بیمه یارمند
      بیمه یارمند
      • اهداف بیمه نامه

        بیمه یارمند سینا (جامع زندگی)

        همه روزهای زندگی یارمند شماییم

        هدف بیمه یارمند ایجاد آرامش در همه لحظه های زندگی است: حال و آینده . حال که هستیم آینده را بسازیم. بیمه یارمند سینا علاوه با تأمین مالی برای آینده بیمه شدگان از قبیل دریافت سرمایه بیمه در زمان بازنشستگی و امکان دریافت مستمری، با برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت به هر علت، پوشش های فوت به علت حادثه، نقص عضو و از کارافتادگی ناشی از حادثه که نابهنگام بر زندگی شخص و بازماندگانش تاثیر می گذارند، سراسر زندگی یارمند شما است.

        تعهدات شرکت بیمه سینا در بیمه یارمند به دو بخش زیر تقسیم میشود:

        1.پوشش های جامع بیمه ای در برابر مخاطرات زندگی

        2.سرمایه گذاری مالی

      • شرح خطرات و خسارات تحت پوشش

        پوشش های جامع بیمه ای در برابر مخاطرات زندگی:

        بیمه یارمند برای انواع مختلف مخاطرات زندگی چاره اندیشی نموده و پوشش های جامعی را به افراد مختلف به شرح ذیل ارائه می نماید.

        پوشش بیمه عمر:

        چنانچه بیمه شده در طول اعتبار بیمه نامه به هر علت فوت کند، سرمایه فوت به ذینفعان پرداخت می شود.

        پوشش بیمه حوادث:

        1. فوت ناشی از حادثه:

        معمولا نگرانی افراد از فوت ناگهانی در اثر حوادث بیشتر از فوت طبیعی می باشد. در این پوشش چنانچه بیمه شده در طول اعتبار بیمه نامه در اثر حادثه ناگهانی فوت کند، یک تا چهار برابر سرمایه فوت به ذینفعان پرداخت می گردد.

        2. نقص عضو ناشی از حادثه:

        اگر وقوع حادثه برای بیمه شده منجر به نقص عضو یا از کارافتادگی گردد، بیمه سینا درصدی از سرمایه فوت معادل درصد نقص عضو را پرداخت می نماید.

        3. از کارافتادگی ناشی از حادثه و بیماری:

        چنانچه در اثر حادثه یا بیماری، بیمه شده دچار از کارافتادگی دائم و کامل گردد، بیمه سینا درصدی از سرمایه فوت معادل درصد از کارافتادگی را پرداخت می نماید.

        4. معافیت بیمه گزار از پرداخت حق بیمه:

        در حالتی که بیمه گزار و بیمه شده یک شخص واحد بوده و در اثر حادثه یا بیماری دچار از کار افتادگی دائم و کامل شود، بیمه گزار حداکثر 10 سال از پرداخت حق بیمه معاف می گردد ضمن اینکه سایر پوشش های بیمه نامه ادامه خواهد داشت.

        پوشش درمان بیماریهای خاص:

        بیماریهای خاص شامل انواع سرطان ها، سکته مغزی، سکته قلبی، اعمال جراحی عروق کرونر و پیوند اعضای طبیعی بدن هزینه های سنگینی را به خانواده ها تحمیل می کنند. بیمه سینا با پرداخت سرمایه بیماریهای خاص در جبران هزینه های درمانی یارمند بیمه شدگان خواهد بود.

        سرمایه گذاری مالی:

        هزینه پوششهای بیمه ای در برابر مخاطرات زندگی از حق بیمه های پرداخت شده توسط بیمه گزار کسر و باقیمانده مبالغ در بهترین فرصتهای اقتصادی سرمایه گذاری شده و بصورت انباشته رشد میکند. بسته به هدف بیمه گزار از سرمایه گذاری، اندوخته سرمایه گذاری می تواند تامین کننده آسایش دوران پیری، تامین سرمایه ای قابل توجه برای تحصیل فرزندان، ازدواج و ایجاد فرصت های شغلی باشد.

         

      • سایر توضیحات

        سایر ویژگیهای بیمه یارمند سینا

        وام:

        بیمه گزار می تواند پس از دو سال پرداخت حق بیمه، درخواست وام نماید. پرداخت وام بر اساس درخواست بیمه گزار حداکثر ظرف یک هفته قابل پرداخت بوده و بازپرداخت آن نیز حداکثر سه سال خواهد بود .

        مشارکت در منافع:

        در بیمه یارمند، بیمه‌گزار علاوه بر دریافت سود علی‌الحساب تضمین شده، در بیش از 85% منافع مازاد حاصل از سرمایه گذاری بیمه سینا بر روی ذخیره بیمه‌نامه‌ مشارکت دارد و این مشارکت بصورت افزایش اندوخته سرمایه‌گذاری به استفاده‌کننده از بیمه‌نامه پرداخت می‌گردد.

        تغییر در اندوخته:

        : پس از گذشت یکسال از پرداخت حق بیمه و تشکیل اندوخته ، بیمه گزار می تواند تمام یا قسمتی از اندوخته خود را برداشت نماید و یا در صورت تمایل مبالغی را به صورت یکجا جهت افزایش اندوخته به حساب بیمه نامه واریز کند.

        مستمری:

        : بیمه گزار یا بیمه شده می تواند در پایان مدت بیمه نامه، تمام یا قسمتی از اندوخته تشکیل شده را به صورت مستمری دریافت کند.

        جبران اثر منفی تورم:

        با افزایش سالیانه تورم، معمولا درآمد و توانایی پرداخت افراد افزایش می یابد. به منظور حفظ ارزش سرمایه بیمه نامه و اندوخته در نتیجه اثر منفی تورم، بیمه گزار می تواند سالیانه درصد مشخصی حق بیمه و سرمایه پوشش های بیمه نامه را افزایش دهد.

        تغییر در شرایط بیمه نامه:

        در پایان هر سال بیمه ای، بیمه گزار متناسب با تغییر در نیاز ها و اولویت های شخصی می تواند شرایط مختلف بیمه نامه از قبیل میزان حق بیمه، سرمایه بیمه، نوع پوشش ها، ذینفعان و درصد سهم هر کدام را تغییر دهد.

        گزارش سالیانه:

        در انتهای هر سال بیمه ای، گزارش سالانه از وضعیت جاری بیمه نامه از قبیل موجودی اندوخته سرمایه گذاری، میزان مشارکت در منافع محقق شده، پوشش های بیمه ای، اعتبار وام، سررسید اقساط سال آتـی و اقساط پرداخت شده تهیه و به بیمه گزار اعلام می گردد.

        مزیت مالیاتی:

        بر اساس قانون مالیاتهای مستقیم، حق بیمه ، اندوخته و سرمایه بیمه از پرداخت مالیات معاف می باشند.

        سپرده گذاری اولیه:

        بیمه گزار می تواند مبلغی مازاد بر حق بیمه پرداختی و بصورت یکجا سپرده گذاری کرده و از سود تضمینی و سود مشارکت در منافع بهره مند گردد. بدیهی است کل این مبلغ مستقیما سرمایه گذاری شده و با گذشت زمان رشد چشمگیری در اندوخته را به همراه خواهد داشت. 

        بازخرید:

        بیمه گزار می تواند پیش از آنکه مدت بیمه به پایان برسد به شرطی که یکسال از پرداخت حق بیمه سپری شده باشد، بیمه نامه را بازخرید نماید. در این صورت ارزش بازخریدی بیمه‌نامه از سوی شرکت بیمه به بیمه گزار پرداخت می گردد.

         

        بیمه مرکزی ج.ا.ا نهاد ناظر بر فعالیت شرکتهای بیمه بوده و بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه 45% از کلیه تعهدات بیمه های زندگی نزد بیمه مرکزی اتکایی شده و به همان نسبت نیز بیمه مرکزی در ایفای تعهدات سهیم خواهد بود. همچنین بر اساس قانون بیمه، بیمه گزاران بیمه های زندگی، نسبت به سایر بیمه گزاران در تعهدات بیمه گر حق تقدم دارند