• مدیرعامل بیمه سینا از شعبه بوشهر بازدید کرد

      مدیرعامل بیمه سینا از شعبه بوشهر بازدید کرد

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا و هیأت همراه طی بازدیدی از شعبه بوشهر در روز چهرشنبه 16 بهمن ماه 1398 با کارکنان و نمایندگان فروش این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در جمع همکاران این شعبه با اشاره به لزوم حاکم شدن تفکر سیستمی در اداره بنگاه‌های اقتصادی نظیر بیمه اظهار داشت: تدوین استراتژی و رعایت اخلاق حرفه‌ای در جذب پرتفوی در همین راستا صورت گرفته است.


      وی با اشاره به شفاف‌سازی هزینه‌ها، اصلاح رویه سرمایه‌گذاری و نحوه فعالیت بیمه‌گری بر اساس برنامه استراتژیک تدوین شده در ابتدای امسال افزود: افزایش سهم بیمه‌های زندگی از جمله سیاست‌هایی است که در سال جاری بر آن تمرکز کرده‌ایم و با راه‌اندازی شعب تخصصی بیمه‌های زندگی در سال آینده این روند شدت خواهد گرفت و از همکاران شعب نیز انتظار داریم که این مسئله را در دستور کار خود قرار بدهند.


      مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به نوآوری و خلاقیت به عنوان یکی از راهبردهای اصلی شرکت با توجه به وجود نیروی انسانی جوان و خلاق گفت: در همین راستا، مطالعه بر روی برخی بیمه‌های جدید در شرکت آغاز شده که در سال آینده شاهد عملیاتی شدن و عرضه آن به بازار بیمه خواهیم بود. ضمن اینکه توسعه بازاری که مدنظر ماست به معنای فروش با کیفیت همراه با حاشیه سود است و هرگز حاضر به افزایش فروش به هر قیمت نیستیم.


      ایشان با اشاره به ضرورت توجه شعب و شبکه فروش به استراتژی‌های ابلاغی در مسیر فعالیت‌ها گفت: رتبه‌بندی شبکه فروش و اعطای سود مشارکت در منافع به آنها از برنامه‌هایی است که در کنار آموزش نمایندگان در سال آینده به‌صورت جدی انجام خواهد شد.


      وی بر ضرورت هم‌افزایی، همدلی وصمیمیت توأم با تلاش و رعایت اصول حرفه‌ای و سلامت در کار تاکید کرد و گفت: امیدواریم که با رعایت این مسائل در سال آینده شاهد رشد بیش از پیش بیمه سینا باشیم.


      لازم به توضیح است، دکتر رضا جعفری در این سفر با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر و شرکت‌های تابعه به عنوان یکی از بیمه‌گذاران بزرگ این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.





      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.