• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه شهرکرد

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه شهرکرد

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه در بازدیدی که روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه 1398 از شعبه شهرکرد داشتند با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، در ابتدای این نشست، سید جعفر حسینی رئیس شعبه شهرکرد با ارائه گزارش عملکرد شعبه مذکور، پرتفوی و سهم از بازار و نیز ضریب خسارت شعبه تحت سرپرستی خود را بررسی کرد و سپس به بیان چالش‌ها و برنامه‌های آینده خود پرداخت.
      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شبکه فروش و نمایندگان پرداخت و ضمن ابراز رضایت از تلاش‌ها و کوشش‌های صورت‌گرفته در نه ماه گذشته از سوی شبکه فروش و نمایندگان در زمینه جذب پرتفوی و همچنین رشد حق‌بیمه‌های صادره، بر تداوم روند فعلی همراه با کنترل و مدیریت ریسک بیشتر تأکید کرد.
      وی ضمن تأکید بر استراتژی فروش بیمه‌های خرد به‌ویژه در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، به تشریح دلایل اهمیت فروش آن‌ها پرداخت و گفت: در بیمه‌های خرد به واسطه تعدد فروش در محصولات بیمه‌ای با ریسک پایین‌تر مواجه هستیم و از سوی دیگر، احتمال تمدید این‌گونه از بیمه‌نامه‌ها به‌دلیل تسهیل فرآیند تصمیم‌گیری مشتری نسبت به بیمه‌های کلان بیشتر است.
      ایشان خاطرنشان کرد: در بیمه‌های خرد برخلاف بیمه‌های کلان که ورود و خروج آن‌ها از پرتفوی هر شرکت به‌ویژه در صورت انتقال آن به شرکت دیگر، تأثیر قابل توجه و گهگاه نگران‌کننده بر فعالیت‌های شرکت‌ها می‌گذارد، آثار ناگهانی و نگران‌کننده ندارد و به همین دلیل یکی از استراتژی‌های مهم، فروش بیمه‌های خرد از سوی نمایندگان و شبکه فروش است.
      در پایان این نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.