• اولین شعبه تخصصی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سینا افتتاح شد

      اولین شعبه تخصصی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سینا افتتاح شد

      اولین شعبه تخصصی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سینا در راستای توسعه بازار و استراتژی‌های جدید این شرکت در زمینه فروش بیمه‌های خرد در شهر مشهد مقدس افتتاح شد.

      به گزارش روابط‌عمومی بیمه سینا، مراسم افتتاح شصتمین شعبه جدید بیمه سینا و اولین شعبه تخصصی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در مشهد مقدس با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران کل این شهر در روز چهارشنبه چهارم دی‌ماه 1398 برگزار شد.

      مدیرعامل بیمه سینا در این مراسم ضمن بیان اهداف و استراتژی‌های این شرکت از تأسیس شعبه تخصصی فروش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری با بیان این موضوع که بیمه‌های عمر در کشورهای توسعه‌یافته از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، به‌طور‌ی‌که ضریب نفوذ بیمه‌های عمر در این‌گونه کشورها از ضریب نفوذ بیمه‌های غیرزندگی به طرز محسوسی بیشتر است، افزود: به نظر من در کشور ما فقدان برنامه‌ریزی برای آینده و همچنین فرهنگ کوتاه‌مدت‌نگری یکی از مشکلات عمده‌ی فرهنگی توسعه‌ی فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری است و ضرورت دارد آموزش‌های صحیح خانوادگی و اندیشیدن برای بلندمدت در دستور کار قرار گیرد.

      مدیرعامل بیمه سینا در ادامه افزود: ضرورت دارد در یک کوشش همگانی همه‌ی نقص‌ها و کمبودهای فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در زمینه بیمه بررسی و برطرف شود و شناخت و آگاهی مردم نسبت به این کالای باارزش افزایش یابد که این نیازمند اقدامی بلندمدت و برنامه‌ریزی و زمانبندی دقیق است.

      وی در ادامه خاطرنشان کرد: در کشور ما بیمه عمر به عنوان یک ابزار مالی همچنان ناشناخته باقی مانده است و نه تنها عامه مردم، بلکه اکثر سیاستگذاران مالی-اقتصادی کشور نیز از مزیت‌های آن اطلاعات کافی ندارند.

      ایشان با اشاره به اینکه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند می‌توانند نقش مهمی در فعال‌کردن بازار سرمایه ایفاء کنند و به‌عنوان ابزاری برای تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی و رونق‌بخشی صنعت کشور باشند، عنوان کرد: بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری از یک‌سو ابزاری قابل اعتماد برای جمع‌آوری سرمایه‌های خرد بیمه‌شدگان در بلندمدت و از دیگر سو، سازوکاری برای بازگشت این سرمایه‌های خرد به چرخه‌ی اقتصادی کشور از طریق سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه در صنعت و بازار سرمایه به‌شمار می‌روند.

      مدیرعامل بیمه سینا در پایان سخنان خود با اشاره به مزیت‌های بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری گفت: بیمه‌شدگان از طریق خرید بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری نه‌تنها تحت پوشش بیمه درمان و فوت، ازکارافتادگی و بازنشستگی قرار می‌گیرند، بلکه در منافع حاصله از به جریان انداختن سرمایه‌های خرد بیمه‌شدگان و سرمایه‌گذاری آن‌ها از طریق شرکت‌های بیمه نیز سهیم خواهند شد.





      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.