• شعبه جدید بیمه سینا در گنبدکاووس افتتاح شد

      شعبه جدید بیمه سینا در گنبدکاووس افتتاح شد

      شعبه جدید بیمه سینا در شهر گنبدکاووس در راستای اهداف مشتری‌مدارانه و توسعه بازار و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیمه‌گذاران این شهر افتتاح شد.

      به گزارش روابط‌عمومی بیمه سینا، مراسم افتتاح پنجاه‌وهشتمین شعبه بیمه سینا در گنبدکاووس با حضور دکتر جواد قناعت، معاون امور توسعه و مدیریت منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا و جمعی از مدیران کل این شهر در روز شنبه 25 آبان‌ماه 1398 در شهر گنبدکاووس برگزار شد.

      همچنین در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه، امام جمعه، شهردار و برخی فعالان اقتصادی گنبدکاووس نیز حضور داشتند.

      در این مراسم مدیرعامل بیمه سینا از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تبریک ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) و نیز هفته وحدت گفت: با راه‌اندازی شبعه جدید بیمه سینا در شهر گنبدکاووس، تعداد شعب این شرکت در استان گلستان به دو شعبه افزایش یافت. علاوه بر این دو شعبه، حدود 18 نمایندگی بیمه سینا نیز در سطح استان گلستان فعال است که چهار نمایندگی آن در گنبدکاووس به مردم این شهرستان انواع خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کنند.

      دکتر رضا جعفری در این مراسم اظهار امیدواری کردند که با افتتاح پنجاه‌وهشتمین شعبه بیمه سینا در شهرستان گنبدکاووس از این پس شاهد ارتقای سطح خدمات و تسهیلات بیمه‌ای بهتر و در دسترس‌تر به بیمه‌گذاران این منطقه باشیم.

      ایشان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیمه را از ارکان مهم اقتصاد در جامعه دانست و اضافه کرد: صنعت بیمه کارکردهای زیادی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دارد که در صورت توسعه فرهنگ آن، می‌تواند به رشد اقتصاد و رونق تولید و مهم‌تر از همه جبران خسارت در حوادث و بلایای طبیعی کمک زیادی کند.

      وی در ادامه گفت: امروزه همه افراد باید بیمه را به‌عنوان یک ابزار امنیت و ایجاد آرامش و اطمینان در جامعه باور کنند و بپذیرند.

      سخنران ویژه این مراسم، دکتر جواد قناعت، معاون امور توسعه و مدیریت منابع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح شعبه بیمه سینا در گنبدکاووس به عنوان ره‌آورد سفر چند ماه پیش رئیس این نهاد به استان گلستان، نقش بیمه را برای رسیدن به توسعه پایدار مهم دانست و اظهار داشت که امروز صنعت بیمه از شاخص‌های مهم توسعه‌یافتگی به‌شمار می‌رود که متأسفانه ضریب نفوذ آن در کشور ما، یک‌سوم میانگین جهانی است.

      وی با تأکید بر ضرورت توسعه فرهنگ بیمه در بین گروه‌های مختلف مردم و واحدهای اقتصادی و تولیدی، افزود: با تحقق این موضوع بیمه می‌تواند با تأمین یا تقویت بنیه سرمایه‌گذاری‌ها، مسیر رسیدن به توسعه پایدار را هموارتر نماید.

      ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود، ارائه با ارزش به مشتری، سرعت و سهولت در ارائه خدمات با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی، یادگیری مستمر، خلاقیت در ارائه محصول و اخلاق‌مداری را از مهم‌ترین مأموریت‌های بیمه سینا برشمرد.

      در حاشیه این افتتاحیه، مدیرعامل بیمه سینا از شرکت‌ سیمان شرق گلستان در گالیکش، نیروگاه برق علی‌آباد کتول و اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گرگان بازدید کردند و توافقات لازم برای ارائه انواع خدمات بیمه‌ای از سوی شرکت بیمه سینا انجام شد.




      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.