• پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

      پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

      دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهداء، ‌جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، نتیجه رشادت‌ها و ایثارگری‌های همه‌ی این عزیزان را آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی دانست.

      به گزارش روابط‌عمومی بیمه سینا، متن کامل پیام وی به شرح زیر است:


      بدون تردید هفته دفاع مقدس نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور مردم کشورمان برای هشت سال دفاع از آرمان‌های مقدسی است که با تبعیت از ولایت و با تمسک به قرآن به نقش‌آفرینی در تاریخ پرداختند و با ایثار جان خود توانستند آرامش و امنیت را برای همه‌ی ما به ارمغان بیاورند.

      بنابراین، امروز بر تک‌تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا باشیم و در صف مقدم رهروان امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر بایستیم.

      اینجانب ضمن آرزوی عزت و سربلندی برای میهن اسلامی، این هفته را به خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران و همه‌ی دلیرمردان عرصه‌ی ایثار و مقاومت تبریک عرض می‌نمایم و عزت و سربلندی ایران اسلامی و نیز توفیق ادامه‌ی راه شهیدان جنگ تحمیلی را برای همگان از خداوند متعال مسئلت دارم.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.