• شعبه جدید بیمه سینا در بابل افتتاح شد

      شعبه جدید بیمه سینا در بابل افتتاح شد

      شعبه جدید بیمه سینا در شهر بابل در راستای اهداف مشتری‌مدارانه و توسعه بازار و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به بیمه‌گذاران این شهر افتتاح شد.

      به گزارش روابط‌عمومی بیمه سینا، مراسم افتتاح پنجاه‌وپنجمین شعبه بیمه سینا در بابل با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا، قربانعلی ولی‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل و جمعی از مدیران کل این شهر در روز چهارشنبه 12 تیرماه 1398 در شهر بابل برگزار شد.

      مدیرعامل بیمه سینا در این مراسم اظهار امیدواری کردند که با افتتاح پنجاه‌وپنجمین شعبه بیمه سینا در شهر بابل از این پس شاهد ارتقای سطح خدمات و تسهیلات بیمه‌ای بهتر و در دسترس‌تر به بیمه‌گذاران این منطقه باشیم.

      دکتر رضا جعفری با اشاره به نقش بیمه از ابعاد اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و سیاسی و همچنین مذیریت ریسک و بحران در زندگی افراد جامعه گفت: بیمه در دنیای امروز جزء لاینفک زندگی بشری شده است و همه افراد آن را به عنوان یک کالای ضروری پذیرفته‌اند.

      وی با اشاره به اینکه بیمه یکی از ابزارهای مدیریت بحران در هر جامعه‌ای به شمار می‌رود، گفت: سه رویکرد در حوزه مدیریت بحران مطرح است: قبل از وقوع حادثه، در حین حادثه و بعد از وقوع حوادث که رویکرد اول و دوم بیشتر در راستای وظایف دولت قرار می‌گیرد و رویکرد سوم مربوط به شرکت‌های بیمه است.

      وی افزود: مهترین مسئله در رویکرد اول یا قبل از وقوع بحران، اقدام پیشگیرانه است. برای مثال در این رویکرد باید از ساخت‌وسازهای بی‌رویه و غیراستاندارد در مسیر رودخانه‌ها و روی گسل‌ها جلوگیری شود. رویکرد دوم بحث اقدامات امدادرسانی و نجات‌دهی است که به‌محض این‌که اتفاقی رخ می‌دهد سازمان‌های امدادرسانی و همه مردم دست‌به‌دست هم می‌دهند و تلاش می‌کنند افراد درگیر در حادثه را نجات دهند. اما رویکرد سوم که بعد از وقوع حوادث مطرح می‌شود، بحث جبران خسارت‌هاست. امروز در دنیا پذیرفته شده که باید از طریق تکنیک انتقال ریسک خسارت‌های پس از وقوع حوادث را به شرکت‌های بیمه واگذار کنند. با توجه به اینکه کشور ما یکی از حادثه‌خیزترین کشورهای دنیاست، بنابراین باید همه مسئولین دولتی باید به موضوع بیمه اهمیت دهند و تنها ابزاری که می‌تواند پس از وقوع حوادث به کمک دولت و مردم بیاید، شرکت‌های بیمه است.

      قربانعلی ولی‌زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت بیمه در زندگی افراد گفت: امروز با توجه به مشکلات و حوادثی که پیش‌بینی می‌شود بیمه به‌عنوان یک ضرورت در زندگی افراد شناخته شده و باید روی این موضوع فرهنگ‌سازی صورت گیرد و اعتماد مردم به صنعت بیمه جلب شود. رویکرد بیمه سینا با توجه به این‌که یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان است، علاوه بر نگاه اقتصادی که به‌نظرم از اولویت‌های جدی هر سرمایه‌گذاری در این صنعت است، توجه به ارائه خدمات اجتماعی و اقشار آسیب‌پذیر است که این موضوع و رویکرد بیمه سینا برای من بسیار ارزشمند است.






      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.