• برگزاری نشست مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش

      برگزاری نشست مدیرعامل بیمه سینا با شبکه فروش

      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا طی نشستی با معاون فروش و توسعه بازار، مدیر امور شعب و نمایندگان، سرپرستان مناطق و مدیران شعب تهران به تشریح برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شعب و شبکه فروش پرداخت.

      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا امروز (24 فروردین‌ماه 1398) طی نشستی با معاون فروش و توسعه بازار، مدیر امور شعب و نمایندگان، سرپرستان مناطق و مدیران شعب تهران به تشریح برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شعب و شبکه فروش پرداخت.

      مدیرعامل بیمه سینا هدف از برگزاری این نشست را بررسی عملکرد و برنامهها شعب و همچنین ایجاد تعامل و همفکری جهت رشد و تعالی هر بیشتر شرکت عنوان کرد.

      وی در این نشست ضمن تأکید بر بهبود وضعیت و ارتقای جایگاه بیمه سینا در سال پیش‌رو از شبکه فروش خواستند که همواره ارائه بهترین خدمات به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

      در ادامه این نشست نیز دکتر محمدعلی جمالی، معاون فروش و توسعه بازار و سرپرستان مناطق و مدیران شعب به بیان گزارش عملکرد، نقطه نظرات و چالش‌ها پیش‌رو در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت پرداختند.

      در پایان نشست، مدیرعامل بیمه سینا ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌رو، اظهار امیدواری کردند که با همدلی و همراهی همه کارکنان شرکت شاهد توسعه روزافزون بیمه سینا باشیم.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.