• برگزاری هشتمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه سینا

      برگزاری هشتمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه سینا

      هشتمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه سینا در روزهای اول و دوم آذرماه در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، هشتمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌ها و همچنین بیان مشکلات شعب با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران ستادی و شعب بیمه سینا در روزهای اول و دوم آذرماه در سالن آمفی‌تئاتر هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.

      در این گردهمایی دو روزه، عملکرد و برنامه‌های یک‌ساله معاونت فروش و توسعه بازار توسط دکتر محمدعلی جمالی، معاونت فنی توسط کتایون هدایت‌پور، معاونت مالی و پشتیبانی توسط عبدالامین خدایی، معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی توسط کیومرث رعیت و همچنین بیان مشکلات شعب از سوی مهدی خالدی‌مهر، مدیر شعبه مشتریان خاص بیمه سینا بحث و بررسی شد.

      امین شیرکانی، مدیرعامل بیمه سینا در این گردهمایی با تاکید بر این‌که ما در اینجا باید به‌دنبال حل مشکلات‌مان باشیم، گفت: ما همه مشکلاتی که در نشست سال گذشته مطرح شد، دسته‌بندی کردیم و در جلسات مختلف سعی کردیم که آن‌ها را بررسی و حل کنیم. البته، حل بعضی از مشکلات بیان‌شده نیاز به گذشت زمان و بررسی‌های بیشتر داشت، اما خیلی از آن‌ها نیز در طول سال گذشته تا امروز برطرف شده است. بنابراین، از شما می‌خواهم که در این نشست به‌دنبال سانسورکردن خود یا مشکلات شرکت نباشید. اگر این مشکلات حل نشود، چرخ بیمه سینا نخواهد چرخید. ما در اینجا جمع شده‌ایم که مشکلات را بشنویم تا بتوانیم با همفکری یکدیگر برای آنها راه‌حل مناسب پیدا کنیم.

      در روز اول نشست، مهندس محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان نیز حضور یافتند و ضمن ارائه توصیه‌هایی از سیاست‌ها و روند روبه‌رشد این شرکت ابراز رضایت کردند.

      در پایان این نشست دو روزه نیز ضمن تقدیر از کارمندان فعال بیمه سینا در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور و همچنین مدیران شعب کرمانشاه و ایلام جهت تسریع در ارزیابی و تکمیل پرونده‌های خسارت زلزله‌زدگان، از عملکرد مدیران شعب برتر شامل شعب درجه یک (به‌ترتیب کرج، اصفهان و ارومیه)، شعب درجه دو (قزوین و بجنورد) و شعب درجه سه (بندر امام خمینی) تقدیر به‌عمل آمد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.