• بازدید معاون نظارت و جمعی از مدیران کل بیمه مرکزی از بیمه سینا

      بازدید معاون نظارت و جمعی از مدیران کل بیمه مرکزی از بیمه سینا

      معاون نظارت بیمه مرکزی و هیئت همراه در روز سه‌شنبه (29 مهرماه 1399) با حضور در ساختمان ستاد مرکزی بیمه سینا با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، در این دیدار مفید امینی (عضو هیأت عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی)، جلیل قاسمی (مدیرکل حوزه ریاست)، علی‌اکبر ترکاشوند (مدیرکل دفتر مرکزی حراست) و کاظم فیروزپوری (مدیرکل حسابرسی داخلی و مبارزه با پول‌شویی) از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

      در آغاز این نشست، دکتر رضا جعفری با ارائه گزارش کاملی از وضعیت گذشته بیمه سینا و اقدامات اصلاحی انجام شده در 18 ماه گذشته برای بهبود و ارتقاء این شرکت بیمه اظهار داشت: تدوین و اجرای برنامه استراتژیک در کنار تلاش شبانه‌روزی همه مدیران ستادی و شعب موجب هم‌افزایی بسیار خوبی در مجموعه شد که نتیجه آن به خروج از زیان سنواتی و سودده شدن بیمه سینا انجامید.

      مدیرعامل بیمه سینا، توجه به اصول اخلاق حرفه‌ای، پرهیز از نرخ شکنی، در دستور قرار دادن پرتفوی اقتصادی، توجه ویژه به ذخایر فنی و اصلاح و توسعه سرمایه گذاری‌ها را از جمله اولویت‌های بیمه سینا در دوره مدیریت جدید برشمرد.

      وی ضمن تشکر از حمایت و تعامل سازنده رئیس کل و ارکان بیمه مرکزی برای رفع مشکلات و بهبود وضعیت ابراز داشت: خوشبختانه همکاری تنگاتنگی میان بیمه سینا و بیمه مرکزی شکل گرفته و امیدواریم این روند در آینده نیز استمرار داشته باشد تا بتوانیم برنامه‌ها و طرح‌های جدید بیمه‌ای را به بازار عرضه کنیم.

      در ادامه این نشست، مفید امینی معاون نظارت بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از تغییر وضعیت بیمه سینا در دوران مدیریت جدید و رشد محسوس این شرکت در تمامی شاخص‌ها اظهار داشت: زحمت و تلاش بسیار زیادی از سوی مدیرعامل و تیم مدیریتی صورت گرفت تا بیمه سینا از وضعیت گذشته خارج شده و در زمره شرکت‌های خوب صنعت بیمه قرار گرفته است.

      وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه هیئت عامل بیمه مرکزی، شرکت‌های بیمه موظف به ارائه طرح‌های جدید بیمه‌ای در طول سال هستند، افزود: امیدواریم با ارائه طرح‌های جدید از سوی شرکت‌های بیمه شاهد تحول جدی در صنعت بیمه کشور باشیم.

      جلیل قاسمی رئیس حوزه ریاست کل بیمه مرکزی نیز در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات بیمه سینا گفت: رئیس کل بیمه مرکزی رضایت کاملی از وضعیت بیمه سینا و اقدامات صورت گرفته در این شرکت برای خروج از بحران‌ها دارد و در این فرصت جا دارد که از زحمات شما قدردانی شود.

      این گزارش می‌افزاید، در بخش بعدی جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در مورد مسائل مختلف بیمه‌ای پرداختند و در خصوص پیشنهادات مختلف بحث و تبادل‌نظر انجام شد.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.