• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از پتروشیمی مسجد سلیمان

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از پتروشیمی مسجد سلیمان

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا و هیئت همراه طی سفری به استان خوزستان با مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در این دیدار که با هدف توسعه همکاری‌ها و روابط با بیمه‌گذاران بزرگ بیمه سینا انجام شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت از همکاری بسیار خوب این مجموعه مهم پتروشیمی با بیمه سینا تقدیر و تشکر کرد.

      مدیرعامل بیمه سینا توسعه فرهنگ بیمه در صنعت نفت و پتروشیمی را برای کشور حیاتی دانست و افزود: در شرایط فعلی و با تشدید تحریم‌ها، صنعت بیمه می‌تواند با پشتیبانی از صنایع پتروشیمی، راه را برای توسعه بیشتر این صنعت باز کند.

      وی مشتری‌مداری و رسیدگی و پرداخت سریع خسارت‌ها را از جمله سیاست‌های اصلی بیمه سینا برشمرد و گفت: ارائه خدمات ویژه به بیمه‌گذاران بزرگ در راستای افزایش رضایتمندی و استمرار تعاملات در دستور کار این شرکت قرار دارد.

      از سوی دیگر، دکتر یوسف داودی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجد سلیمان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد بیمه سینا در این مجموعه بیان داشت: دیدار رودررو با بیمه‌گذاران می‌تواند به شناسایی مستقیم نیازها و رفع نگرانی‌های احتمالی آن‌ها منجر شود.

      وی با ابراز رضایت از خدمات بیمه سینا در طول مدت همکاری با این شرکت گفت: با توجه به اهمیت صنایع پتروشیمی در شرایط فعلی، امیدواریم این دیدار منجر به توسعه روابط و استفاده هرچه بیشتر از خدمات بیمه‌ای گردد.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.