• پرداخت یک فقره خسارت 28 میلیارد ریالی از سوی بیمه سینا

      پرداخت یک فقره خسارت 28 میلیارد ریالی از سوی بیمه سینا

      مدیرعامل و نایب‌رییس هیأت مدیره بیمه سینا امروز (11 مردادماه 1399) طی مراسمی در شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان، چک خسارت 28 میلیارد ریالی هتل پارسیان رامسر را به جناب آقای سیدعلی میرامینی تحویل داد.

      در پی اعلام خسارت ناشی از یک فقره آتش‌سوزی از سوی هتل پارسیان رامسر، کارشناسان بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه سینا بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و به بررسی میزان خسارت‌های وارده پرداختند.

      با توجه به اولویت بیمه سینا مبنی بر لزوم پرداخت به‌موقع خسارت‌ها در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان، مدیرعامل بیمه سینا شخصاً در این مراسم حضور یافت و چک 28 میلیارد ریالی مربوط به خسارت این هتل را به آقای سیدعلی میرامینی مدیرعامل هتل‌های بین‌المللی پارسیان تقدیم کرد.

      بر اساس این گزارش، دکتر رضا جعفری در این مراسم با اشاره به کارکردهای بیمه در بخش‌های مختلف تصریح کرد: صنعت بیمه علاوه بر ارتقا و رشد فرهنگ ایمنی در جامعه، ضامن آرامش مردم و فعالان بخش های مختلف در صنعت و گردشگری بوده و همواره تلاش می‌کند تا با طراحی بیمه‌نامه‌های جدید متناسب با ریسک‌های بیمه‌گذاران، زیرساخت های لازم را برای امنیت و آرامش جامعه فراهم کند.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.