• ساختمان جدید شعبه ساری افتتاح شد

      ساختمان جدید شعبه ساری افتتاح شد

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا با حضور در شعبه ساری، ساختمان جدید این شعبه را افتتاح کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری طی سخنانی در جمع همکاران این شعبه با ابراز خرسندی از بازسازی و تجهیز ساختمان جدید شعبه ساری مطابق با شاًن همکاران عزیز و بیمه‌گذاران محترم این شرکت گفت: خوشبختانه این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شد تا فضای بهتر و بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم خوب مازندران فراهم شود.

      وی با تشریح عملکرد بیمه سینا در سال مالی 1398 بر اساس 5 راهبرد مصوب اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت بر اساس این راهبردها و با تلاش و عزم جدی شما و معاونان و مدیران در ستاد با رشد بسیار خوبی همراه شد و نتایج آن در صورت‌های مالی سال 1398 به خوبی مشهود است.

      جعفری با اشاره به رشد 60 درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال 1397 افزود: البته این رشد با رعایت اصول مدیریت ریسک و کاهش سهم بیمه‌های ثالث و درمان و رشد فروش بیمه‌های عمر انجام شد.

      وی با بیان اینکه طبق برنامه استراتژیک مقرر شد که تا پایان سال 1401 بیمه سینا به سهم 3 درصدی از بازار بیمه کشور برسد گفت: این در حالی است که با تلاش همکاران پرتلاشمان توانستیم تا پایان سال 98 با 0.8 درصد رشد به سهم 2.5 درصدی از بازار برسیم و امسال نیز این رشد را با روند پایدار ادامه می دهیم تا به هدف برنامه برسیم و آن را حفظ کنیم.

      مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به اینکه بیشترین رشد حق بیمه در سال 1398 مربوط به بیمه‌های انرژی و پس از آن رشته هواپیما و کشتی بود، ادامه داد: این وضعیت، تغییر هدف‌گذاری شرکت به سمت رشته‌های تخصصی سودآور را نشان می‌دهد.

      وی با اشاره به رشد 40 درصدی فروش و همچنین کسب سود 800 میلیارد ریالی ناشی از سرمایه‌گذاری‌ها از ابتدای سال تاکنون و به رغم محدودیت‌های پیش‌آمده به واسطه گسترش ویروس کرونا در کشور گفت: بودجه ابلاغی امسال ما رقم 2 هزار و 500 میلیارد تومان پیش‌بینی و هدف‌گذاری شده که با روند موجود قطعاً تا پایان سال به آن دست خواهیم یافت.

      مدیرعامل بیمه سینا در پایان ضمن تقدیر از روند مثبت اقدامات شعبه ساری در یک سال گذشته، ابراز امیدواری کرد، اخبار مسرت‌بخش عملکرد این شعبه در سال جاری با تلاش همکاران، استمرار داشته باشد.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.